SME

Madí Briti už nemusia platiť za mobil

V Británii spustil prevádzku prvý mobilný operátor financovaný čisto z reklamy Blyk. Odborníci to považujú za test potenciálu mobilnej reklamy.

Londýn. V Británii dnes spustil prevádzku prvý mobilný operátor financovaný čisto z reklamy Blyk. Odborníci tento krok pozorne sledujú a považujú ho za test potenciálu mobilnej reklamy.

Cieľovou skupinou tejto služby sú 16 až 24-roční Briti. Týmto ponúka mesačne 217 sms správ a 43 minút hlasových služieb zdarma. Namiesto platenia mesačného paušálu alebo dobíjania kreditu budú dostávať na svoje telefóny marketingové správy. Užívatelia dostanú denne 6 textových správ od viac ako 40 značiek, ako je Adidas, Borders, L'Oreal, STA Travel alebo Manchester United. Užívateľ musí ešte pred podpisom zmluvy o využívaní služby vyplniť zoznam profilových otázok.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Generálnym riaditeľom a spoluzakladateľom Blyku je Pekka Ala-Pietilä, bývalý prezident najväčšieho svetového výrobcu mobilných telefónov Nokia. Ala-Pietilä dnes na tlačovej konferencii pri príležitosti spustenia služby uviedol, že Blyk ponúka značkám pôsobenie na mladých spotrebiteľov, ktorí sú jednou z najťažšie dosiahnuteľných skupín. Dodal, že službu spustili najprv v Británii, pretože je to vysokokonkurenčný mobilný trh, ktorý skupine umožní rýchly rozvoj. Neskôr počíta s tým, že sa služba rozšíri aj do ostatných európskych krajín.

"Znamená to koniec účtov za telefón pre 4,5 milióna mladých ľudí vo Veľkej Británii," povedal Ala-Pietilä pre agentúru Reuters. Blyk bude využívať prepojovanie služby od spoločnosti Orange a technológiu od Nokia Siemens Networks. Užívatelia, ktorí budú chcieť využívať službu nad rámec ponuky si môžu prikúpiť kredit.

SkryťVypnúť reklamu

Informovala o tom agentúra Reuters.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Vizualizácia projektu Fizz Park.

Investor Fizz Parku presvedčil úradníkov z bratislavského magistrátu.


3
Karol Duchoň na Bratislavskej lýre v roku 1984.

Špeciálna relácia bude venovaná legende.


26
Tadej Pogačar.

Slovenský cyklista Lukáš Kubiš preteky nedokončil.


a 1 ďalší 1
Daniel Bombic po skončení neverejného zasadnutia na Špecializovanom trestnom súde v Banskej Bystrici.

Ku komunikácii iných orgánov sa nevyjadruje.


TASR 43

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 16 774
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 518
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 293
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 157
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 897
  6. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 757
  7. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 730
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 1 862
SkryťZatvoriť reklamu