Agresívna reklama na webe by sa mala obmedziť

Obmedziť agresivitu reklamy na internete je cieľom Odporúčaní pre internetovú reklamu, ktoré začnú platiť od 1. januára 2008. Dokument prijala v pondelok 10. septembra Asociácia internetových médií (AIM). Ako ďalej agentúru SITA informovala Dáša Karpelová

z asociácie, "základným cieľom prijatia tohto dokumentu je eliminácia negatívnych reakcií recipientov internetovej reklamy ako napríklad prekrývanie obsahu stránok, vysoká frekvencia agresívnych formátov, chýbajúce možnosti ovládania reklamy a zvuku".

Dokument vychádza zo štandardov a odporúčaní IAB Europe (Interactive Advertising Bureau). Členovia AIM veria, že nielen členovia ich asociácie, ale aj ostatné interaktívne médiá budú tieto štandardy akceptovať a dodržiavať. Zároveň však upozorňujú, že je na každom z členov, ako sa k prijatým pravidlám postaví a do akej miery ich bude dodržiavať. Na prípadné porušenie prijatých pravidiel internetovej reklamy porušovateľa upozornia, prípadne mu poskytnú konzultáciu a v krajnom prípade prípad zverejnia.

Článok pokračuje pod video reklamou

Dokument Odporúčania pre internetovú reklamu je k dispozícii na internetovej adrese - http://www.aimsr.sk/?com=pages&node=36.

AIM združuje pätnásť subjektov: Atlas.sk, Azet.sk, Babetko.sk, Centrum.sk, Computer Press, Education.sk, eTREND.sk, Expres.sk, Jobagent.sk, Markíza.sk, POINT Network, Pravda.sk, Profesia.sk, SME online a Zoznam.sk.


Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Téma: Internet


Hlavné správy zo Sme.sk

Neprehliadnite tiež

DETSKÁ RUBRIKA

Vzácny hlodavec, ktorý sa nepremnoží. Myšovka nie je myš

Myš domová často vrhne až osemkrát ročne, myšovka iba raz.

V Egypte objavili dielňu na výrobu keramiky stará vyše štyritisíc rokov

Archeológovia vo vnútri objavili staroveký hrnčiarsky kruh.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  2. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  3. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  4. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  5. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  9. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  10. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 30 863
  2. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 22 380
  3. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 20 881
  4. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 11 677
  5. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 7 353
  6. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 5 843
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 4 332
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 698
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 839
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 089