z asociácie, "základným cieľom prijatia tohto dokumentu je eliminácia negatívnych reakcií recipientov internetovej reklamy ako napríklad prekrývanie obsahu stránok, vysoká frekvencia agresívnych formátov, chýbajúce možnosti ovládania reklamy a zvuku".
Dokument vychádza zo štandardov a odporúčaní IAB Europe (Interactive Advertising Bureau). Členovia AIM veria, že nielen členovia ich asociácie, ale aj ostatné interaktívne médiá budú tieto štandardy akceptovať a dodržiavať. Zároveň však upozorňujú, že je na každom z členov, ako sa k prijatým pravidlám postaví a do akej miery ich bude dodržiavať. Na prípadné porušenie prijatých pravidiel internetovej reklamy porušovateľa upozornia, prípadne mu poskytnú konzultáciu a v krajnom prípade prípad zverejnia.
Dokument Odporúčania pre internetovú reklamu je k dispozícii na internetovej adrese - http://www.aimsr.sk/?com=pages&node=36.
AIM združuje pätnásť subjektov: Atlas.sk, Azet.sk, Babetko.sk, Centrum.sk, Computer Press, Education.sk, eTREND.sk, Expres.sk, Jobagent.sk, Markíza.sk, POINT Network, Pravda.sk, Profesia.sk, SME online a Zoznam.sk.