Deutsche Telekom rozširuje ponuku televízie cez internet

Nemecký telekomunikačný gigant Deutsche Telekom (DT) rozširuje svoju ponuku televízie cez internet. Ako dnes uviedol pred otvorením Medzinárodnej výstavy IFA šéf predstavenstva René Obermann, cieľom DT je do konca roka získať 100 000 až 200 000 klientov t

elevízie.

V záujme rýchlejšieho spropagovania internetovej televízie sprístupní DT televíznu ponuku okrem siete VDSL aj cez DSL sieť, čím sa výrazne zvýši dostupnosť.

Vysokorýchlostná sieť VDSL pokrýva 27 miest, s DSL sieťou sa pokrytie zvýši o ďalších 750. "Do konca roku 2007 môže používať našu vysokorýchlostnú sieť vyše 17 miliónov domácností," uviedol Timotheus Höttges z divízie pevných sietí.

Deutsche Telekom okrem toho predstavil nové viazané tarify (telefón, internet, mediálne obsahy), ktoré sú lacnejšie v porovnaní s doterajšími VDSL tarifami zhruba o 16 %. Nemecký operátor v uplynulom roku zaznamenal výrazný pokles domácich zákazníkov pevnej telefónnej siete, keď 2 milióny klientov prešlo ku konkurencii.

Článok pokračuje pod video reklamou

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  4. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  5. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  6. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 36 752
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 797
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 042
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 687
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 134
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 6 007
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 646
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 583
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 344
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 762