Tretí mobilný operátor doteraz zabezpečoval zákaznícku linku pre slovenský trh z Brna. V týchto dňoch sa ukončilo jeho sťahovanie do Banskej Bystrice na jeho trvalé pôsobisko. Informoval o tom hovorca O2 René Parák.
V Centre Zákazníckej linky 949 v súčasnosti pracuje viac ako 80 zamestnancov. Z technického hľadiska je schopné za deň vybaviť viac ako 5-tisíc hovorov. V súčasnosti je priemerný denný počet hovorov viac ako 2-tisíc.
O2 v súčasnosti dokončuje niekoľko ďalších značkových predajní. „V septembri otvárame ďalšiu vlastnú predajňu v obchodnom dome Dargov v Košiciach a prvé partnerské predajne v bratislavskom Poluse a Trebišove. Ďalšie partnerské predajne pripravujeme v Piešťanoch, Senici, Trebišove, Spišskej Novej Vsi, Humennom a v Nových Zámkoch, ktoré otvoríme počas najbližších dvoch mesiacov“ povedal Parák.