Orange počas akcie na Prima variant mesiac nepriznal zvýhodnenú cenu 90 halierov/SMS tým, ktorí mali nastavené automatické obnovovanie tejto služby. Na tento fakt upozornila aj Rada pre reklamu. Tvrdí, že reklama na akciovú ponuku Prima variant mesiac, nebola práve pre tento problém v súlade s etickým kódexom. Informovala o tom agentúra SITA.
Spoločnosť sa však podľa nášho zdroja rozhodla poškodených klientov odškodniť. Klientom, ktorí mali automatické obnovovanie služby Prima variant mesiac, tak navýšila minulý týždeň kredit o 200 korún. Navyše mali byť klienti informovaní SMS správou v znení: "Vaz.zakaznik, pre tech.chybu ste s predlzenim Variantu mesiac v akcii zial neziskali benefit SMS za 0,90Sk. Ako nahradu obdrzite do 16.8. kredit 200 Sk. Orange"
Suma 200 korún vychádza z priemernej možnej straty účastníka z nevyužívania bonusu.