
ovať klasickým operátorom špeciálnymi ponukami.
„Zdá sa, že Skype masívny boom zatiaľ iba čaká“ – povedal na seminári venovanom komunikácii budúcnosti Mike Couzens, bývalý marketingový šéf európskych pobočiek firiem Intel a Cisco. „Ak by sme mali zhodnotiť, kde sa v životnom cykle Skype v súčasnosti nachádza, mohli by sme povedať, že vyrástol z obdobia budovania povedomia a pozície na trhu a dostal sa do fázy intenzívneho vzrastu. Ak sa povie Skype, takmer každý internetista dnes vie, čo sa za týmto slovom skrýva.“
Zaujímavý pohľad na popularitu klienta prináša i služba Google Trends. Záujem internetistov o Skype prekonal záujem o ICQ, ktoré bolo ešte pred nedávnom symbolom rýchlej komunikácie cez internet.
Podnikoví zákazníci môžu využiť klienta, ktorý je distribuovaný pod označením Skype for Business. Navrhnutý je tak, aby ho mohli správcovia v podniku podrobiť centralizovanej správe a mohli upravovať špecifické nastavenia. Komunikáciu je možné prispôsobiť sieti, zakázať je možné prenášanie súborov.
Čo je však najväčšou výhodou je centrála pre správu a sledovanie výdavkov. Pomocou nej je možné rozdeľovať zvýhodnene zakúpené kredity medzi zamestnancov, určiť spôsob ich čerpania, nastaviť im limity či premigrovať nevyčerpaný kredit medzi pracovníkmi a oddeleniami. Ide o kompletný systém riadenia komunikačných zdrojov.
Pravdepodobnosť upustenia od kreditného účtovania poplatkov za služby zatiaľ manažment poprel. Bolo by príliš náročné ponúkať služby a následne ich fakturovať tak, ako to robia klasickí operátori. Systém predplatených kreditov je pre internetové služby atraktívnejší.