Two Worlds, ktorý sa dokonca snaží svoju konkurenciu prekonať práve kvantitou ponúkaného obsahu.
Fantasy svet Antaloor s rozlohou 32 virtuálnych kilometrov však láka na všetko možné, len nie na originalitu. Máme tu síce stovky obyvateľov v desiatkach miest a usadlostí a hromadu úloh pre každého dobrodruha, ale nie je tu nič, čo by sme už mnohokrát nezažili. Hlavný príbeh je tiež plný klišé o záchrane vlastnej sestry a „prekvapujúco“ aj celého sveta pred prastarým zlom.
Popisovať žánrovú klasiku v podobe vývoja postavy či akčného bojového systému nemá veľký význam, ale autorov môžeme pochváliť za snahu o elimináciu klasických frustrácií podobných hier. Pri smrti hrdinu ste iba presunutý ku najbližšiemu oživovaciemu portálu a zaujímavá je aj možnosť „zabudnúť“ vývoj charakteru a „naklikať“ si ho odznova z už získaných skúseností.
Grafická stránka je verná názvu hry. Skutočne je akoby z dvoch svetov. Na statických obrázkoch pôsobí fantasticky a disponuje množstvom najmodernejších efektov. Samozrejmosťou je striedanie dňa a noci a superdetailné objekty. V pohybe však celá grafika pôsobí akosi nepresvedčivo - akoby technologické vychytávky mali fungovať dohromady. K dobrému dojmu neprispievajú ani neprirodzené animácie či nevábne tváre postáv. Aspoň že grafika je slušne optimalizovaná aj pre menej výkonné počítače. Hudba, zvuky či dabing tiež stoja na profesionálnych základoch, ale akosi nechytia za srdce.
Two Worlds však rozhodne nie je RPG na zahodenie. Pobaví nadpriemerne a na dlho. Na miestne zvláštnosti si postupne zvyknete, ale autori tú honbu za kvantitou naozaj nemuseli tak preháňať.
Viac o hrách nájdete na hry.sme.sk