Kamil Bastrnák, podnikateľ:
„Kúpil som zamestnancom niekoľko nových telefónov s paušálom O2 Voľnosť 835. Paušál zaplatila firma, ale dohodli sme sa, že telefonáty navyše si bude platiť každý sám. Od začiatku mi bolo jasné, že toto je jediný spôsob, ako zaviesť poriadok do vysokých účtov, ktoré sme mali každý mesiac za telefonovanie. Ale keď teraz prišli faktúry za prvý mesiac, bol som naozaj príjemne prekvapený. Iba jeden zamestnanec potreboval telefonovať nad limit, pretože mal nejaké problémy v rodine. Ale kúpil si kupón a jednorázovo svoj limit zvýšil. Vyzerá to tak, že sme vo firme konečne našli riešenie na vysoké účty za mobilné telefóny. Moja firma už teraz platí len za to, čo naozaj využije."
Robert Nastych, študent:
„Pred mesiacom som si kúpil program Voľnosť 500. Potreboval som totiž nový telefón, ale nechcel som sa viazať na dva roky. Teraz sa chystám na brigádu do Španielska a telefonovať budem len málo. Preto som zavolal na zákaznícku linku a znížil som si volací limit. Moje telefónne číslo na Slovensku mi však zostane. A vďaka letnej akcii O2 mi môžu kamaráti stále volať, lebo prichádzajúce hovory v roamingu budem mať až do konca augusta úplne zadarmo."
Júlia Hukovská, matka:
„Kúpila som našej 11-ročnej dcére cez internet program O2 Voľnosť 250 a telefón za korunu, lebo chcem, aby sa naučila zodpovedne telefonovať. Deti si totiž často neuvedomujú, že aj za telefonovanie treba platiť. Po prvom mesiaci musím povedať, že to bola dobrá voľba. Dcéra zistila, že keď prekročí svoj volací limit, nemôže ďalej telefonovať. Odrazu vie, čo to znamená stručnosť pri telefonovaní. Niekedy sa musím v duchu smiať, keď počujem, ako rýchlo vybaví rozhovor s kamarátkou, ktorý predtým trval aj pol hodinu. S manželom máme istotu, že aj keď dcéra vyčerpá svoj limit, môžeme jej hocikedy zavolať alebo poslaťesemesku."