V hernom priemysle sa nestáva často, aby vysokopostavená osoba kritizovala prístup veľkých spoločností. John Riccitiello z Electronic Arts však nenechal kameň na kameni prehlásením: „Unudíme ľudí k smrti tvorením hier, ktoré sú ťažšie a ťažie na hranie. Je tu stále viac produktov, ktoré vyzerajú rovnako ako hry spred roka!“ Z úst šéfa hernej spoločnosti, ktorá nás zasypáva nenormálnym počtom pokračovaní to znie určite odvážne, ale nedá sa s tým inak, než súhlasiť. Opakovanie je síce matkou múdrosti, no na minimálny posun v hernej oblasti môže virtuálna zábava raz doplatiť. Uvidíme ako sa napokon zmeny prejavia, veď jedným z ťahúňov EA je séria The Sims, ku ktorej je toľko datadiskov, miniprídavkov a špeciálnych sérií, že sa v nich pomaly prestávajú orientovať i fanúšikovia. Žeby Riccitielo pomaly začal naznačovať smerovanie herného giganta?