USA: Používatelia DVR preskakujú reklamné vysielanie

Viac ako polovica používateľov digitálneho videorekordéra (DVR) preskakuje všetky reklamy počas sledovania programov hlavného vysielacieho času. Vyplýva to z prvej štúdie svojho druhu, zameranej na to, koľko používateľov DVR sleduje reklamy.

ilustračný obrázok

Americká spoločnosť Nielsen Media Research začala merať, ako sa zmenili návyky pri sledovaní televízie v 17 percentách amerických domácností, ktoré DVR vlastnia. Spoločnosť zverejnila časť výsledkov, ktoré počas prvého májového týždňa získala zo štúdie 1 750 domácností s týmto zariadením. Podľa štúdie zariadenia DVR sa používajú často.

Vo vekovej skupine od 18 do 49 rokov až 42 percent ľudí sledovalo vďaka zariadeniu posunuté vysielanie, namiesto živého prenosu. Medzi domácnosťami s DVR, sledovanie typických primetimových programov vzrástlo o 73 percent, ak zarátame ľudí, ktorí si nahraté programy pozreli v priebehu troch dní. Počet ľudí sledujúcich reklamy je 32 percent, čo znamená, že viac ako polovica používateľov DVR sa reklamám úplne vyhýba.

Spoločnosť Nielsen nezverejní presný počet ľudí vyhýbajúcich sa reklame, ani typ programu, ktorý najčastejšie sledujú. Odhaduje sa, že v USA je 111,4 milióna domácností s televíznym prijímačom. "Je to zrejme menej vyhýbania sa reklame, ako sme si mysleli," povedal Pat McDonough, viceprezident spoločnosti Nielsen pre plánovanie, politiku a analýzy. Nielsen sa zrejme bude zdráhať zverejniť kompletné výsledky štúdie, pretože by mohla mať multimiliónové dôsledky.

Z obavy, že zisky z reklamy klesnú v dôsledku ich slabej sledovanosti, chcú televízne spoločnosti informácie, že sa ich obsahy dostanú k cieľovým skupinám. Inzerenti si na druhej strane myslia, že by mali platiť menej, ak ich reklamy nesleduje také množstvo divákov, ako televízne spoločnosti sľubovali.

"Informácie zverejnené vo štvrtok nikoho neprekvapili," povedala Shari Anne Brill, výskumníčka spoločnosti Madison Avenue agency Carat USA. Spochybnila i presnosť výsledkov spoločnosti Nielsen, pretože výskum sa netýkal konkrétnych reklám.

"Priblížilo nás to k presnejšiemu pohľadu na to, kto sleduje reklamy," dodala. Brill uviedla, že spoločnosť Nielsen dlho zarátavala používateľov videorekordérov do skupiny divákov sledujúcich živé vysielanie, keďže nahrávanie programov na videokazety sa nevyhýba reklamám.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Odsúdili prvých exministrov. Za nástenku dostali dlhoročné tresty Janušek a Štefanov

EXministri výstavby za SNS budú jediní odsúdení za kauzu nástenkový tender.

KOŠICE KORZÁR

Reklamka obvineného dodávala mestu aj tričká I love Košice

Od mesta mala najprv jednu zákazku za druhou.

EKONOMIKA

Fico potvrdil národné lety do Košíc. Čo o nich zatiaľ vieme?

Národné aerolínie presadzuje koaličná SNS.

Neprehliadnite tiež

Vývojári podcenili vlastnosti múdrych hodiniek. Môžu byť pre deti hrozbou

Britský obchodný reťazec už stiahol výrobok z predaja.

Nový smartfón od ZTE je ako knižka, má dva displeje

Výrobcovi sa podarilo všetko vtesnať do hrúbky 12 milimetrov.

ROZHOVOR

Výskumník: Chyba je zapečená priamo v preukazoch

Aktualizácia sa dá použiť, no väčšinou ide o fyzické zariadenia a musia sa vymeniť, hovorí pre SME PETR ŠVENDA, ktorý sa podieľal na odhalení slabiny v ochrane e-občianskych.

Ohovárajú a priatelia sa. Delfíny majú kultúru podobnú tej ľudskej

Naše technológie a obrovské mestá však nikdy nenapodobnia.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  2. Ako na refinancovanie hypotéky
  3. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  4. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  5. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania
  6. Splnený sen
  7. Majte všetky svoje účty za energie pod kontrolou
  8. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur
  9. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne
  10. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman
  1. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  2. Športová akadémia Mateja Tótha powered by O2 už na 24 školách
  3. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu
  4. Nová emisia dlhopisov spoločnosti HB Reavis s výnosom 3,25 % p.
  5. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  6. Top Ten najviac prehliadaných vozidiel na trhu
  7. Vysoká hra o súdne trovy
  8. Pozvánka na verejnú diskusiu o obnove Pisztoryho paláca
  9. 60 rokov európskej integrácie: úspechy a výzvy
  10. Návšteva zo Southwestern University of Finance and Economics
  1. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 12 986
  2. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur 12 905
  3. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 4 468
  4. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne 3 188
  5. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman 3 170
  6. Títo Slováci sa rozhodli zveľadiť svoje okolie 2 533
  7. Splnený sen 2 039
  8. 3 slovenské projekty, ktoré sa nestratia ani vo svete 1 572
  9. Zaparkujte tak, aby ste s vaším vozidlom odišli vy, a nie iný 1 343
  10. Koniec štátnym príspevkom pre mladých 1 111