SME

EÚ: Diskusia o tom, čo by EÚ mala a nemala robiť na internete

Vyjadriť svoj názor na to, čo by Európska únia mala i nemala robiť, kde a ako by mala zasahovať môže každý, kto sa zapojí do prebiehajúcej internetovej kampane Speak Up Europe.

Vyjadriť svoj názor na to, čo by Európska únia (EÚ) mala i nemala robiť, kde a ako by mala zasahovať môže každý, kto sa zapojí do prebiehajúcej kampane Speak Up Europe - Hovor Európa.

Ku kampani sa pripojil aj slovenský internetový portál EurActiv.sk. Ako ďalej agentúru SITA informovali z portálu EurActiv.sk, cieľom kampane, ktorá sa začala v septembri 2006, je podnietiť diskusiu o EÚ a jej budúcnosti. Jej základom je rámec Plánu D - demokracia, diskusia, dialóg, ktorým chce Európska komisia priblížiť integračný projekt občanom, otvorene diskutovať o jeho výhodách a rizikách. V rámci kampane Hovor Európa sa preto skúmajú záujmy a názory občanov na široký okruh tém.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Kampaň prebieha vo virtuálnom internetovom priestore, ale aj prostredníctvom reálnych fyzických stretnutí. Kombinuje online diskusie a informačné kampane so sériou približne 300 národných podujatí v 25 štátoch únie. Tie podporuje 25 lokálnych internetových portálov v 20 jazykoch, obsahujúcich on-line fóra a multimediálny obsah. Cieľom je ponúknuť komplexnú možnosť diskutovať čo najvyššiemu počtu občanov EÚ. Slovenský portál nájdu záujemcovia na adrese http://www.corobieuropa.sk. Závery z diskusií, návrhy a názory občanov únie sa zhromaždia do súhrnnej správy, ktorá bude inštitúciám Európskej únie i verejnosti predstavená už v decembri.

"Zaujíma nás, čo si občania myslia o EÚ. Ktoré oblasti činností sú pre nich najdôležitejšie, či únia funguje dobre a kde by prípadne mohla fungovať lepšie. Zaujíma nás, čo si ľudia myslia o inštitucionálnom usporiadaní, či budúcom rozširovaní únie," uviedol pre EurActiv.sk Roman Schönwiesner, poverený vedením Zastúpenia Európskej komisie na Slovensku.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  2. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  8. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  1. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  3. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  4. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  5. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  6. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  8. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 834
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 633
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 529
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 196
  5. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 100
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 840
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 749
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 1 723
SkryťZatvoriť reklamu