Tretina používateľov považuje IT oddelenie za brzdu

Takmer polovica všetkých koncových používateľov v nadnárodných organizáciách vo Veľkej Británii pociťuje rozčarovanie z neefektívnej a bezohľadnej IT podpory. Vyplýva to aspoň z prieskumu firmy zadaného firmou Citrix, ktorá pôsobí v oblasti poskytovania a

plikácií.

42 % používateľov sa sťažuje na nevyriešené problémy týkajúce sa IT a na stratu času nutného na nápravu problémov, zatiaľ čo 25 % zamestnancov obťažuje, že musia kontaktovať IT oddelenie, aby ho upozornili na zlyhanie informačných technológií.

V dôsledku toho viac ako tretina používateľov vo firmách (35 %) považuje IT oddelenie za brzdu, nie motor úspechu firmy, ako by to asi malo byť ideálne.

Prieskum uskutočnený výskumnou spoločnosťou Vanson Bourne na vzorke 100 firemných používateľov upozorňuje na napätie medzi koncovými užívateľmi a personálom zodpovedným za IT.

Pre 55 % používateľov vo firmách sú najväčším predmetom sťažností pomalej aplikácie, 34 % trápi absolútne nefungujúca aplikácia. Pri otázkach na to, aký vplyv na firmu mala neprístupná aplikácia, 68 % respondentov uviedlo, že to považujú za podstatný problém.

Nedostatočná možnosť sledovať poskytovanie, výkon a dostupnosť kritických podnikových aplikácií je príčinou toho, že mnoho firiem zápasí s nespokojnosťou koncových používateľov.

Výskum britskej firmy Burton Group udáva, že jedna telefonická otázka na IT help desk stojí mnohokrát 12 až 25 libier. Náklady na zníženú produktivitu a nespokojnosť zamestnancov však môžu byť ešte mnohokrát vyššie.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Sagan či Hantuchová sa budú plateniu daní vyhýbať ťažšie

Ministerstvo chce zabrániť presunu ziskov.

KOMENTÁRE

Boj proti korupcii si netrúfol atakovať ani Fico

Objavujú sa útoky na prezidenta či aktivistov.

Neprehliadnite tiež

Ničnerobenie a knihy. Desať najlepších spôsobov, ako si oddýchnete

Najväčšia štúdia o oddychu mala prekvapivé výsledky.

Najrýchlejší kábel zrýchli internetové prepojenie medzi Európou a Amerikou

Kábel rozloží riziko výpadkov pri katastrofách na východnom pobreží USA.

Ako vedci vyvíjajú roboty, ktoré chodia ako ľudia

Kývať nohami nestačí. Ak chcú roboty chodiť, musia najprv pochopiť možnosti svojho tela.

Odomykanie mobilov obrazcom nie je bezpečné

Všetci rozmýšľame príliš podobne.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  3. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  4. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  5. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  6. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  7. Rastie nám pokrivená generácia?
  8. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  9. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  10. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  1. Exkurzia odborárov a absolventov SvF STU v Bratislave 2017
  2. Zvolen: Zvolenčania myslia na zabezpečenie svojich domovov
  3. Detské zúbky sú veda
  4. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  5. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  6. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  7. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  8. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  9. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  10. Rastie nám pokrivená generácia?
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 9 013
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 3 382
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 699
  4. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 2 177
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 1 345
  6. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 259
  7. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 004
  8. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy! 993
  9. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 836
  10. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách 723