SME

Tretina používateľov považuje IT oddelenie za brzdu

Takmer polovica všetkých koncových používateľov v nadnárodných organizáciách vo Veľkej Británii pociťuje rozčarovanie z neefektívnej a bezohľadnej IT podpory. Vyplýva to aspoň z prieskumu firmy zadaného firmou Citrix, ktorá pôsobí v oblasti poskytovania a

plikácií.

42 % používateľov sa sťažuje na nevyriešené problémy týkajúce sa IT a na stratu času nutného na nápravu problémov, zatiaľ čo 25 % zamestnancov obťažuje, že musia kontaktovať IT oddelenie, aby ho upozornili na zlyhanie informačných technológií.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V dôsledku toho viac ako tretina používateľov vo firmách (35 %) považuje IT oddelenie za brzdu, nie motor úspechu firmy, ako by to asi malo byť ideálne.

Prieskum uskutočnený výskumnou spoločnosťou Vanson Bourne na vzorke 100 firemných používateľov upozorňuje na napätie medzi koncovými užívateľmi a personálom zodpovedným za IT.

SkryťVypnúť reklamu

Pre 55 % používateľov vo firmách sú najväčším predmetom sťažností pomalej aplikácie, 34 % trápi absolútne nefungujúca aplikácia. Pri otázkach na to, aký vplyv na firmu mala neprístupná aplikácia, 68 % respondentov uviedlo, že to považujú za podstatný problém.

Nedostatočná možnosť sledovať poskytovanie, výkon a dostupnosť kritických podnikových aplikácií je príčinou toho, že mnoho firiem zápasí s nespokojnosťou koncových používateľov.

Výskum britskej firmy Burton Group udáva, že jedna telefonická otázka na IT help desk stojí mnohokrát 12 až 25 libier. Náklady na zníženú produktivitu a nespokojnosť zamestnancov však môžu byť ešte mnohokrát vyššie.

Autor: citrix

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Mesiac.

Japonská ispace stratila kontakt so sondou stratila necelé dve minúty pred pristátím na Mesiaci.


TASR
Ľudia so závažnými a dlhotrvajúcimi ochoreniami, by mali mať zapísané informácie o svojom zdravotnom stave. Pomôcť im môže aj predinštalovaná funkcia v smartfóne.

Záchranári si zistia zdravotné údaje.


16
Vizualizácia zrážky Mliečnej cesty s galaxiou Andromeda.

Milkomeda nie je samozrejmosť.


10
Logá spoločností Instragram, Facebook, WhatsApp a Meta.

Spoločnosť nahradí štátne dotácie, ktoré udržiavali prevádzku elektrárne Clinton Clean Energy Center.


SITA

Komerčné články

  1. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone
  2. Poškodené čelné sklo? Vieme ako si ho dáte do poriadku aj bez spoluúčasti
  3. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu?
  4. Dubová alej prichádza s dostupnejším bývaním na predmestí
  5. Známy šéfkuchár radí: Takto budú bezlepkové pagáče dlhšie mäkké
  6. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol
  7. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  1. Doma v záhrade je najčítanejší mesačník na Slovensku
  2. Známy šéfkuchár radí: Takto budú bezlepkové pagáče dlhšie mäkké
  3. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu?
  4. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol
  5. Dubová alej prichádza s dostupnejším bývaním na predmestí
  6. Poškodené čelné sklo? Vieme ako si ho dáte do poriadku
  7. Príbeh firmy, ktorá si získala celé Slovensko
  8. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 17 474
  2. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 6 280
  3. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 700
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 594
  5. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 4 543
  6. Plátené tašky a opakované použitie 4 178
  7. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 2 037
  8. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 1 974
SkryťZatvoriť reklamu