Príjmy z reklamy dosiahli rekord

Firmy vynakladajú čoraz viac prostriedkov, aby oslovili spotrebiteľov cez internet. Odborníci očakávajú, že rast bude pokračovať. Príjmy z internetovej reklamy v USA narástli v minulom roku o 35 percent, a dosiahli tak nový rekord – 16,88 miliardy dolárov

(viac než 422 miliárd korún).

Tržby vo výške 4,8 miliardy dolárov za posledné tri mesiace roku navyše predstavovali kvartálny rekord a medziročne sa zvýšili o 35 percent. Autori štúdie veria, že rastový trend bude pokračovať, uviedol internetový server IT News.

„Interaktívne reklamné príjmy naďalej vykazujú solídny rast,“ napísal vo svojej štúdii generálny riaditeľ agentúry IAB Randall Rothenberg.

Inzerenti a agentúry podľa neho oceňujú, že internet ako médium jedinečným spôsobom ovplyvňuje správanie spotrebiteľov. Má vplyv na povedomie zákazníkov o výrobku a na vernosť značke. IAB vypracovala štúdiu v spolupráci s firmou PricewaterhouseCoopers LLP (PwC).

Článok pokračuje pod video reklamou

Rast sa nezastaví
„S úplnou dôverou tvrdíme, že tento rastový trend bude pokračovať, pretože obchodníci dávajú čím ďalej tým viac marketingových peňazí na internetovú reklamu,“ uvádzajú autori štúdie. Oceňujú, že internet ponúka nové a účinné cesty spojenia inzerentov so spotrebiteľmi.

Správa uvádza, že solídny rast vykázali takmer všetky typy príjmov, ktoré reklama na internete prináša. Ponúkané spektrum formátov je pritom široké – siaha od textov pripojených k výsledkom vyhľadávania až po širokopásmové video. Kategóriou, na ktorú sa vynaložilo najväčšie množstvo prostriedkov, bola reklama zameraná na spotrebiteľa.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Inzercia - Tlačové správy

  1. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  2. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  3. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  4. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  6. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  7. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  8. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  9. Volkswagen Golf GTI TCR naživo na Slovakia Ringu!
  10. 3 dôvody, prečo sa oplatí mať online účet v ZSE už toto leto
  1. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  2. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  3. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  5. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  6. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  7. Salón architektov A0 – Coneco 2018
  8. Záhradný nábytok: aký materiál je najlepší?
  9. Životné jubileum prof. Ing. Jaroslava Valáška, PhD.
  10. OMV pozýva na pretekársky supervíkend na okruhu Slovakiaring
  1. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 10 911
  2. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 10 131
  3. Ulovte si last minute dovolenku so zľavou do 70% 9 119
  4. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 585
  5. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 7 661
  6. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 6 322
  7. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 4 587
  8. Nie sme žiadni paštikári. Slováci už dovolenkujú inak 4 227
  9. Iná tvár Mexika: Nocovanie s Indiánmi, dobrodružstvo v džungli 3 628
  10. Volkswagen Golf GTI TCR naživo na Slovakia Ringu! 3 194