
"Určite sú ľudia, ktorí nechcú kupovať priamo (u výrobcu)," povedal šéf a zakladateľ podniku Michael Dell. "Títo zákazníci tak teraz budú mať šancu zohnať výrobky od Dellu," povedal Dell magazínu CRN, ktorý je určený predajcom.
Nová stratégie zahrnie do predaja maloobchodníkov i špecializovaných predajcov, ktorí navrhujú, zostavujú a inštalujú klientom počítače a ich siete na mieru.
Prostredníctvom sprostredkovateľov predávajú počítače ostatní výrobcovia vrátane Hewlett-Packardu a IBM.
Dell doteraz staval odbyt predovšetkým na predaji cez telefón a internet. Ako argument uvádzal, že priamy kontakt výrobcu so zákazníkom predstavuje najlepší spôsob, ako minimalizovať predajné náklady a okamžite reagovať na zmeny v dopyte.
Dell i tak spolupracoval s predajcami, túto cestu ale nepovažoval za významnú časť svojho podnikania, napísal denník.