Na nepodarené koverzie (často konzolové) nadávajú mnohí, pričom pre konkrétne príklady nemusíme chodiť ďaleko. Doposiaľ sa výrobcovia a vydavatelia tvárili akoby nič, a vlastne môžeme byť radi za to, že sa i tá ktorá platforma dočkala svojho Resident Evila. Hlavný boss spoločnosti THQ, Brian Farrell, však v rozhovore pre GamesIndustry priznal, že konverzie boli často odfláknuté. Hra sa vyvinula pre jednu, cieľovú platformu a ostatné prevody sa diali automaticky bez akéhokoľvek zamerania sa na klady a zápory inej platformy. Dialo sa tak v THQ (a deje sa tak v iných spoločnostiach), no týmto vcelku neférovým spôsobom je koniec. Keďže Playstation 3 a Xbox 360 sú si celkom blízke konzoly, netreba až tak upravovať samotnú hrateľnosť či dokonca ovládanie, no menším zmenám sa jednotlivé novinky od THQ nevyhnú. Omnoho viac si chcú dať záležať na konverziach pre Nintendo Wii, ktoré zastrešuje úplne inú komunitu ľudí – a tí si žiadajú iné hry, nevsádzajúce na grafické spracovanie, ale skôr podmanivú hrateľnosť. Práve tieto rozdiely prinútili vedenie spoločnosti, aby venovala viac času na rozlíšenie jednotlivých platforiem a bližšie sa špecializovala na rozdelený vývoj. Zatiaľ sú to síce len slová, no konečne sa niekto ozval a postavil sa k tomuto problému ako chlap. Uvidíme, či všetko zostane len pri sladkých rečiach alebo sa prejde k činom.