Nedávno sme vás informovali o zhodných textúrach v rôznych projektoch. Ortieľ nad kradnutím textúr, kde mal byť hlavným vinníkom Stalker: Shadow of Chernobylsme nevyniesli, pretože všetko sa na dobré obrátilo. O textúry vodných plôch sa totiž pre Valve (Half-Life 2) a rovnako i pre GSC GameWorld postarala externá spoločnosť Marlin Studios, ktorá tak spravila pre obe firmy. V prípade kopírovania svetelných efektov z Dooma 3je vec ešte prozaickejšia, k žiadnemu kradnutiu nedošlo, len si niekto nesprávne domýšľal názvy hier. Zbytočne vzniknutý humbug tak môže utíchnuť. A nám to môže byť úplne jedno, hlavné totižto je, že všetky spomínané hry sú kvalitné a doposiaľ nik nepostrehol, že by využívali rovnaké textúry od jednej spoločnosti, tak prečo by sme sa tým mali zaoberať teraz?