Massive Entertainment to so stratégiami vedia. Zatiaľ sa môžu pochváliť úspešnou RTSkou Ground Control 2: Operation Exodus, no ešte v tento rok (začiatkom druhej polovice) zrejme prekonajú svoj uznávaný projekt stratégiou World in Conflict z alternatívnej minulosti. Svedčia o tom aj desiatky obrázkov v našej galérii , ktorým rozmanité detaily, mohutné výbuchy, nádherná prírodná scenéria i urbanistické oblasti nechýbajú. Plne zničiteľné bojisko bude trpieť pod náporom mnohých jednotiek, pričom hrateľnosť zahraniční novinári označujú skôr ako akčnejšiu. Nie je to však na škodu, boj ubieha svižne, čím sa zvyšuje neutíchajúca atmosféra. Netreba zabúdať na taktickú zložku, pretože vysielaním vojenských jednotiek na istú smrť (hoci i v presile) metál za taktiku nezískate a navyše budete potupení. Ďalšou potešiteľnou správou je, že kamera bude plne ovládateľná, bez akýchkoľvek obmedzení, takže nebude nikomu robiť problém vzdialiť sa od bojiska, navrhnúť taktický manéver a zblízka si pozrieť výsledok. Potecha pre oko však nebude len vizuálnym pozlátkom, pretože jej ovládanie nebude pôsobiť rušivo a zložito. Rozhodne sa je na čo pozerať a už teraz sa herným svetom šíria správy, že po vydaní bude doposiaľ kraľujúce Company of Heroes prekonané. No povedzte, nie je konkurenčné prostredie výborné?
Zdroj: IGN, Games Tiscali
Článok pokračuje pod video reklamou
Článok pokračuje pod video reklamou