Keby sa nám zaujímavo vyzerajúci mix RPG a real-time stratégie Strangernepripomenul novými obrázkami , určite by sme na neho čoskoro úplne zabudli. Uvidíme ako táto zmes obľúbených žánrov napokon dopadne. Príbehová kampaň sľubuje až tri desiatky hrateľných hodín, pričom delenie na tradičné dobro a zlo môžeme hodiť za hlavu. Stranger totiž pred vás podstaví jednoduchá voľbu a tú stranu, ktorú si vyberiete, bude jednoducho vaša a nemusíte sa pozastavovať nad klasickou čiernou a bielou. Keďže sa Stranger bude odohrávať vo svete mágie, okrem chladných zbraní sa dostaví aj slečna mágia a o unikátne kúzla (samozrejme podľa tvorcov originálne a nikde nevidené) zvýšia strategický prvok v hre. Vývojári z Fireglow Games plánujú uviesť Strangera na trh niekedy v priebehu mája tohto roku.