nútach – a výzvou pre konkurenciou, aby sa Sony pokúsila radosť prekaziť.
V Londýne sa napríklad Sony poistila a záujemcom, ktorí sa v noci prišli postaviť do radu, ku konzole pribalila zadarmo aj nový HD DVD televízor – firmu to stálo v prepočte 12 miliónov korún. Prví zákazníci v Bratislave už také šťastie nemali, napriek tomu Sony na Slovensku prvé kusy okamžite vypredala a celkový počet predobjednávok odhaduje na tisícku. Konzola na Slovensku stojí 21 600 korún.
V Paríži či v Austrálii, kde sa PlayStation 3 tiež začala predávať, novinári svojím počtom prevýšili množstvo záujemcov o kúpu konzoly v špeciálnych polnočných akciách.
V jednom z berlínskych obchodov získalo prvých 50 záujemcov konzolu zadarmo – predtým však museli verejne rozbiť o stenu svoju doterajši konzolu Xbox 360 od Microsoftu. Microsoft však tiež nič nenechal na náhodu a v centre Londýna rozdával ľuďom čakajúcim na ulici na otvorenie obchodov stoličky s odkazom na webovú stránku, ktorú PlayStation 3 „vítala“ ako oneskorenca v súťaži medzi hernými konzolami. Xbox 360 sa ako hlavný rival PlayStation 3 predáva už od roku 2005.
Heslo, kde sa dvaja bijú, tretí víťazí, si medzitým môžu s radosťou opakovať vo firme Nintendo. Práve ich konzola Wii, ktorá má oveľa menší výkon ako konkurenti, ale zato ponúka jednoduchšie zábavné hry a ovládanie pohybom, je zatiaľ najsilnejším kandidátom na víťaza aktuálneho kola konzolových vojen. V Spojených štátoch, kde sa už predávajú všetky tri konzoly, si Wii vo februári kúpilo 335–tisíc ľudí, Xbox 360 od Microsoftu 228–tisíc a Play Station 127–tisíc zákazníkov. V celkovom počte predaných kusov stále dominuje Xbox 360, ktorý je na trhu najdlhšie a výrobca ich už predal vyše 5,1 milióna.