Byť za mojich mladých čias počítačovým nadšencom skrátka nebolo žiadne terno. Koho počítače bavili, musel si dávať sakramentský pozor, aby sa nestal nadšencom. Razom by totiž získal povesť magora a baby by s ním nechceli chodiť.
A tak keď som už v strednom veku a čítam, že si spoločnosť Calvin Klein dala zaregistrovať ochrannú známku „technosexuál“, nedokážem si úplne predstaviť, čo to znamená. Vraj je to kľúčové slovo v marketingovej kampani na nový parfum. Zdá sa mi komické, žeby počítačový nadšenec z mojej mladosti na seba striekal voňavku z fľaštičky. Ani ak fľaštička pripomína MP3 prehrávač.
Iste, aj za mojich mladých čias sme si s počítačovými nadšencami občas niečo strekli. Ale väčšinou to bolo pivo s mentolkou alebo ovocné víno zvané čučo. Vo Wikipedii som sa dočítal, že technosexuál je mladý heterosexuál, ktorý nestratil kontakt so svojou ženskosťou a zároveň miluje moderné technológie. V marketingových materiáloch novej vône Calvin Klein som sa dočítal, že „ona miluje jeho blog a jeho vzrušujú jej esemesky.“ Tomu sa hovorí medzigeneračná priepasť. Za mojich mladých liet nás vzrušovali staré dobré pornostránky.