a len preto, že nevie poriadne napísať jedno slovo.
Dúfajme, že rovnakú blahosklonnosť prejaví riaditeľ firmy Eric Schmidt voči chlapcom z grafického štúdia, ktorí pripravili jeho vizitky. Ako si všimol jeden americký novinár na blogu časopisu Fordune, Schmidt má na svojej vizitke preklep. Nie je tu uvedený ako „chairman“, ale „chariman“.
Suchársky komentátori najskôr vyrukujú s tým, že firma s trhovou hodnotou 150 miliárd dolárov by mala byť schopná vytlačiť svojmu najvyššiemu šéfovi vizitky bez preklepu. Ale nebuďme malicherní. Samotný „objaviteľ“ tejto raritnej vizitky (za koľko sa budú dražiť na serveri eBay?) ponúka niekoľko láskavých vysvetlení. Najviac sa mi páči toto: „Niektoré náboženstvá veria, že nie človek, ale len Boh je schopný dokonalosti. Perzské koberce preto obsahujú úmyselné kazy, aby Boha neurážali. Chyba na vizitke šéfa Google je z rovnakého dôvodu.“ Áno, Google je internetový boh. A mocný. Neveríte? Napíšte do vyhľadávača „chariman“ a Google vám nájde 240 tisíc výsledkov. Na vizitku veľkého šéfa však vedie hneď ten prvý.