UPC neznižuje ceny káblovej TV, zvýhodní však Triple Play

Spoločnosť UPC neznižuje ceny za služby káblovej televízie. Pripravuje len kampaň, ktorá umožní zákazníkom využívať triple play služby UPC za výhodnejších podmienok.

Spoločnosť UPC neznižuje ceny za služby káblovej televízie. Pripravuje len kampaň, ktorá umožní súčasným aj novým zákazníkom využívať triple play služby UPC za výhodnejších podmienok.

To znamená, že súčasní i noví zákazníci budú môcť získať balíček služieb televízie, internetu a telefónie za výhodnejších podmienok, než keby by si tieto služby objednali a využívali osobitne. UPC na tejto kampani intenzívne pracuje a predstaví ju v najbližších týždňoch.

Možnosť poskytnúť balíček služieb za výhodnejších podmienok umožnila skutočnosť, že sa spoločnosť UPC stala poskytovateľom triple play služieb, t.j. služieb televízie, internetu a telefónie. V súčasnosti môže zákazník získať služby televízie, internetu a telefónie pri jednotlivom odbere za cenu 1419,- Sk vrátane DPH. Nová kampaň umožní zákazníkom získať balíček týchto služieb za výrazne zvýhodnenú cenu, o ktorej bude UPC včas informovať.

Článok pokračuje pod video reklamou

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 36 975
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 777
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 010
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 711
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 161
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 6 013
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 639
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 586
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 351
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 758