
Od 3. kvartálu členovia AIM podrobne rozlišujú formy nebanerovej reklamy na sponzoring, reklamné e-maily, vyhľadávanie, riadkovú inzerciu a rich médiá. Nasledujúce delenie na jednotlivé druhy reklám vychádza zo štandardov, ktoré využíva aj nadnárodné združenie Interactive Advertising Bureau.
Nárast v porovnaní s predchádzajúcim obdobím v roku 2005 bol až o 33 percent. „Internet má medziročne najvyššie nárasty spomedzi všetkých mediatypov a tento trend bude v najbližších rokoch ešte narastať.
Ide o najatraktívnejšie masovokomunikačné médium, ktoré v najbližších rokoch bude plne konkurovať ozhlasu či televízií.“ komentuje výsledky a uplynulé obdobie predseda Správnej rady AIM Milan Csaplár.
AIM funguje od mája 2005 ako združenie najväčších médií v internete, ktorého hlavným cieľom je zabezpečiť informovanosť o internete a možnostiach jeho využitia ako reklamného média.
Najvyšším orgánom AIM je Správna rada, ktorej novozvolenými členmi sú: Martin Bugár, Milan Csaplár, Ivan Debnár, Dalibor Jakuš a Valér Kot. Predsedom Správnej rady sa stal Milan Csaplár a za podpredsedov boli zvolení Martin Bugár a Ivan Debnár.
AIM združuje štrnásť subjektov: Atlas.sk, Azet.sk, Centrum.sk, Computer Press, education.sk, eTREND.sk, jobagent.sk, Markíza.sk, POINT Network, Pravda.sk, Profesia.sk, Rádio Expres, SME.sk a Zoznam.sk.
Autor: aim