SME

Na internete bola v roku 2006 reklama v hodnote 306,7 miliónov Sk

Internetové médiá prevádzkované členmi Asociácie internetových médií (AIM) publikovali v roku 2006 reklamu v hodnote 306,7 miliónov Sk. Klasická bannerová reklama tvorila časť 153,1 mil. Sk, ostatné formy reklamy 153,6 mil. Sk.


Od 3. kvartálu členovia AIM podrobne rozlišujú formy nebanerovej reklamy na sponzoring, reklamné e-maily, vyhľadávanie, riadkovú inzerciu a rich médiá. Nasledujúce delenie na jednotlivé druhy reklám vychádza zo štandardov, ktoré využíva aj nadnárodné združenie Interactive Advertising Bureau.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nárast v porovnaní s predchádzajúcim obdobím v roku 2005 bol až o 33 percent. „Internet má medziročne najvyššie nárasty spomedzi všetkých mediatypov a tento trend bude v najbližších rokoch ešte narastať.

SkryťVypnúť reklamu

Ide o najatraktívnejšie masovokomunikačné médium, ktoré v najbližších rokoch bude plne konkurovať ozhlasu či televízií.“ komentuje výsledky a uplynulé obdobie predseda Správnej rady AIM Milan Csaplár.

AIM funguje od mája 2005 ako združenie najväčších médií v internete, ktorého hlavným cieľom je zabezpečiť informovanosť o internete a možnostiach jeho využitia ako reklamného média.

Najvyšším orgánom AIM je Správna rada, ktorej novozvolenými členmi sú: Martin Bugár, Milan Csaplár, Ivan Debnár, Dalibor Jakuš a Valér Kot. Predsedom Správnej rady sa stal Milan Csaplár a za podpredsedov boli zvolení Martin Bugár a Ivan Debnár.

AIM združuje štrnásť subjektov: Atlas.sk, Azet.sk, Centrum.sk, Computer Press, education.sk, eTREND.sk, jobagent.sk, Markíza.sk, POINT Network, Pravda.sk, Profesia.sk, Rádio Expres, SME.sk a Zoznam.sk.

SkryťVypnúť reklamu

Autor: aim

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 224
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 561
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 386
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 160
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 032
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 762
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 751
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 1 819
SkryťZatvoriť reklamu