V prevádzke bude v pracovné dni medzi 8:00 -17:00 hodinou. Mimo tieto hodiny je možno sa obrátiť na podporu pomocou e-mailu na adrese support@dlink.cz alebo prostredníctvom webového formulára na www.dlink.cz/support.
Zákazníci tu budú môcť vďaka horúcej linke získať informácie čo robiť v prípade, že majú so zariadením D-Link nejaký technický problém, potrebujú technickú radu a pod. Dozvedia sa tiež, ako a kde môžu zariadenie získať i informácie o dĺžke záruk či ich podmienkach. Zlepšenie servisu, pocítia koncoví zákazníci v celej ČR i SR.
Odpoveď a vybavenie požiadaviek telefónom či e-mailom získajú zákazníci v pracovnej dobe najdlhšie do 4 hodín od zaregistrovania požiadavky. Zložitejšie technické otázky, vyžadujúce konzultácie odborných pracovníkov, budú predávané na technický support D-Link CZ/SK či ďalej do Londýna alebo na Taiwan.
Autor: d-link