V minulosti bol Eidos v nemilosti hráčov vďaka sérii Tomb Raider, ktorá vykrádala sama seba. Niečo ako športy od EA Sports. Dnes sa však karta obrátila a minimálne v kútiku duše Eidosu po fúzii s SCi fandíme. Z nášho potlesku by sa však neuživili, aj keď sa hovorí, že láska hory prenáša, v tomto prípade vám jedlo nekúpi. Preto sa museli vývojári postarať sami o seba – a ono sa im aj darí. Za posledný polrok dosiahli zisk vo výške 70 miliónov libier (40% nárast oproti predošlému obdobiu), čo síce predstavuje moju dvojmesačnú výplatu, ale nejako sa predsa začínať musí. Vtipy bokom: o riadny bakšiš vo vrecku sa postaral hlavne Just Cause , ktorého sa naprieč platformami predalo celkom niečo cez milión kusov, navyše obsadil v Xbox 360 rebríčku prvé miesto a ostatné platformy zostali len jeden krôčik od prvenstva. Jednoducho sa to predávalo i napriek remcajúcim názorom na tento titul pod recenziou. Je to božská hra a frflať môžete na pieskovisku alebo si ostaňte pri svojom San Andreas, či hľadajte chyby tam, kde na ne kaká pes. O predaji Lego Star Wars 2nemá zmysel hovoriť, veď už jednotka dosiahla obrovský úspech. K tomu sa pridali aj hrdinovia z Justice League Heroes. S konštatovaním ohľadom finančnej situácie vyšiel Eidos/SCi na povrch aj s novými projektmi, ktoré síce nie sú až také nové, ale aspoň tu máme sumár, na čom pracujú. Tomb Raider: Anniversary predstavuje výročnú edíciu Lary Croft, respektíve jej prvého dielu v novom engine a niekoľkými vylepšeniami. Kane & Lynch je príbeh o dvoch šialených hrdinoch, Age of Conan zaujímavo vyzerajúce MMORPG, Bionicle Heroes niečo na štýl LSW (podľa predbežných hodnotení však nič moc) a napokon tu máme nedávno vydané Battlestation: Midway (spojenie akcie a stratégie v štýle Battlezone v Tichomorí), pokračovania Just Cause, Hitmana, Tomb Raidera a napokon aj futbalového manažéra Championship Manager. Pekné, pekné.