Ritual Entertainment sú borci, ktorí sa ako prví vrhli na epizodické vydávanie svojich titulov a keďže prvá epizódahriešneho Sin-u patrila medzi pomerne úspešné (veď sa jej predalo 150 tisíc kusov), fanúšikovia očakávali ďalší nášup, pretože Emergence (podtitul prvého dielu) ponúklo len zopár hodín zábavy a len zápletku bola len naznačená. Čakať môžu, ale tak skoro sa fešnej Elexis (hlavná zloduchyňa - na obrázku tá v červenom) nedočkajú. Dôvod je jasný, očakávaný a pre niekoho možno aj prekvapujúci. Hovorí vám niečo názov spoločnosti MumboJumbo? Nikto sa na vás nebude hnevať v prípade zápornej odpovede – ide o firmu, ktorá sa živí vydávaním causal hier, čiže žiadny herný harcore, na ktorom sa pracuje niekoľko rokov, ale obrovské množstvo jednoduchých hier pre bežných užívateľov. Na vývoj stačí niekoľko mesiacov a zisk je vďaka obrovskej kúpnej sile neporovnateľný. MumboJumbo nedávno Ritual odkúpili a to bola iskra, ktorá zapálila ohne rozhorčenia fanúšikov Ritualu, respektíve série Sin. Nik z nich totiž neveril, že ich práca na „podradných“ projektoch môže baviť a dokážu uniknúť z „profesionálneho“ vývoja hier. Sarkastický úškľabok na mojej tvári však nasvedčuje, že nie je všetko psie e-e, čo sa váľa v tráve. Ono vývoj podobných projektov nie je finančne ani časovo náročný, navyše môžu tvorcovia uplatňovať nové postupy, originálne námety a zarobia si. Práve to bol totiž kameň úrazu prvej epizódy Sin-u. Keby sa vývoj nepreťahoval, hra by si s predanými kópiami s kľudným svedomím na seba zarobila a pokračovanie by nebolo v ohrození. Lenže sa tak stalo, hlavne kvôli tvorbe vývojárskych nástrojov, editorov a celého konceptu, takže peňaženka ostala po pár mesiacoch (alebo týždňoch, to nik nevie) prázdna a tvorcovia to museli zabaliť. Resumé? Sin Episode 2 sa zatiaľ nechystá, Ritual Entertainment tvorí causal hry – a nehovorte, že ste žiadnu nikdy nevyskúšali a nechytila vás! Smutní môžu byť len majitelia prvej epizódy, ktorí investovali do zbytočného projektu.