
a rýchlo sa rozvíjajúcom trhu televízorov s plochou obrazovkou.
Výrobca produktov značky Panasonic dodal, že chce v najbližších troch rokoch zvýšiť svoj prevádzkový zisk takmer o 80 %. Pomôcť k tomu má rast predaja kľúčových produktov, ako sú plazmové televízory, digitálne fotoaparáty, autoelektroniky a mikročipov.
Podľa niektorých analytikov môžu spoločnosť Matsushita jej veľké investičné plány v segmente plazových obrazoviek vyjsť draho, ak ju konkurenti ako Samsung SDI a LG Electronics budú nasledovať.
Mohlo by prísť k presýteniu trhu. Navyše treba brať do úvahy súčasný prudký pokles cien. Matsushita sa navyše musí obávať konkurencie zo strany spoločnosti Sharp a ostatných výrobcov LCD televízorov, ktorí začínajú zasahovať aj do segmentu štyridsaťpalcových a väčších obrazoviek, ktorému doteraz dominovali plazmové televízory. Informovala o tom agentúra Reuters.
(100 JPY = 22,120 SKK)