Akčné hry s miernymi prvkami RPG videné z pohľadu tretej osoby sú väčšinou doménou konzolového sveta, avšak niekedy sa pošťastí vytvoriť konverziu aj na osobné počítače. Deamon Vector je jedným zo žiarivých prípadov, keď sa európske vývojárske štúdio (Frogster Interactive/Lexicon Entertainment) rozhodlo vziať si za vzor rýdzo japonský projekt. Príbeh nepatrí k najepickejším, ale aspoň vysvetľuje dôvod mlátenia démonov. Tých prebudil Marco Polo pri svojom putovaní na Ďaleký Východ a cesta za záchranou Starého kontinentu je jasná. Ako je z obrázkov vidno, krvou sa rozhodne pri súbojoch šetriť nebude, jednotlivé údery rôznymi zbraňami môžete skladať do komb. Problematická by sa mohla stať kamera, snímajúca hráča z čo najlepšieho pohľadu, avšak s možnosťou automatického nastavenia by sme sa nemali ničoho obávať. Ovládanie by malo byť primárne určené pre gamepad, avšak ani v kombinácii hlodavca a beštie so 101 tesákmi by hrdina nemal predčasne padnúť. Spomínané RPG prvky sa v Deamon Vector vyskytnú, avšak nebudú až v tak hojnej miere ako dobre poznáme napríklad zo sveta Elder Scrolls. Zjednodušené naberanie skúseností, zlepšovanie vlastností postavy a získavanie nových schopností – známa to pesnička, avšak neskutočne chytľavá. Alebo vy nemáte radi izometrické diabolské klikajdy? Projekt Deamon Vector bude obsahovať celkovo šesť rôznorodých prostredí (zrejme nebude chystať tradičná kombinácia mestečko, exteriéry, zatuchnutý chrám alebo pekelné podzemie), do ktorých bude umiestnených dvadsať hrateľných úrovní. Nepôjde o žiadnych trpaslíkov, ale o riadne prepracované a rozsiahle dobrodružstvá. Výborne to vyzerá aj s dátumom vydania, ktorý je nastavená na prvý štvrťrok 2OO7, takže by sme sa Deamon Vector mohli dočkať do niekoľkých mesiacov.