Informoval o tom náš partnerský server Mobil.cz.
Vodafone je autorom populárnej reklamnej kampane, v ktorej vystupuje čivava s nasadenými sobími parohmi. Práve čivava je v susedných Čechách ústrednou postavou kampane. Parohy, ktoré vyrastajú z reklamných plôch T-Mobile a O2 sú prácou Vodafone. Redakcii Mobil.cz to potvrdil hovorca operátora Jakub Hrabovský. Dnes k parohom na reklamných plochách pribudli aj parohy na telefónnych búdkach O2.
„Cieľom je upozorniť verejnosť na fakt, že konkurencia využíva rôzne marketingové triky na to, aby prilákala nových zákazníkov,“ povedal Hrabovský. Druhotným cieľom kampane je podľa neho vyvolanie diskusie s vedomím, že zákazníci budú podľa tejto akcie hodnotiť aj samotného operátora.
Konkurencia zatiaľ mlčí, Vodafone môže žalovať
Hovorca O2 Martin Žabka potvrdil, že o akcii vie. Konkrétnejšie vyjadrenie však neposkytol. Podobne reagovala pre Mobil.cz aj Martina Kemrová z T-Mobile: „Vzniknutú situáciu overujeme a uvidíme, čo bude ďalej.“
Podľa oslovených právnikov v ČR ide pravdepodobne o konanie, ktoré možno kvalifikovať ako nekalú súťaž. Ak by sa jednoznačne preukázal podiel Vodafone na takejto činnosti, hrozia mu zo stany zadávateľov reklamných plôch žaloby.
Autor: Michal Hron - Mobil.cz, map