Doposiaľ to bolo s vývojárskym kitom PhysX SDK tak, že si balík musel vývojár zakúpiť za ťažké prachy, inak sa s podporou fyzikálnych kariet mohol rozlúčiť. Situácia sa obracia, SDK je každému k dispozícii zdarma. To istotne vývojárov, ktorí si zakúpili licenciu môže trochu naštvať, ale každý tak má rovnaké možnosti. Otázne je, či tvorcovia hier začnú kit v hojnej miere aj využívať alebo naň hodia bobek. Prednedávnom sa totiž začali ozývať hlasy, že produkt spoločnosti Ageia síce je vynikajúcou technologickou vymoženosťou, ktorá môže posunúť herný trh ďalej, ale jej momentálne využitie je minimálne. Zatiaľ sa neobjavilo dostatočné množstvo hier, využívajúcich kartu na špeciálne fyzikálne procesy a hráči po nej ani príliš nebažia. Situácia sa môže zmeniť v budúcnosti a práve uvoľnením PhysX SDK sa Ageia snaží tento proces urýchliť. Či sa jej to podarí a vývojári nás „donútia“ zakúpiť si fyzikálny akcelerátor, je hudbou budúcnosti. Momentálne to veľký zmysel nemá, avšak spomeňme na situácie pri prvých grafických akcelerátoroch a nechajme sa prekvapiť.