Keď sme naposledy písali o stratégii Officers (Druhá svetová, masívne bitky až s 1500 jednotkami na veľkej ploche naraz.... veď to poznáte) od ruského tímu 3AGames makajúceho pod Game Factory Interactive, povedali sme si, že stále nevieme, kedy hra vyjde, a navyše že tri rozsiahle kampane boli skresané na jednu. Dnes tu máme trochu pozitívnejšie informácie. Ešte stále síce presne nevieme, kedy hra dorazí, no podľa aktuálneho prehlásenia autorov to má byť čoskoro – teda niekedy počas tohto roku.. Čo je ale dôležitejšie, rozhodli sa do hry pridať niektoré prvky (sranda, minule odoberali, lebo nestíhali, teraz zas pridávajú...), ktoré si v skratke popíšeme. Keď už nás teda pripravili o dve kampane (mali by byť neskôr dostupné formou datadisku), rozhodli sa tú jednu zostávajúcu skutočne premakať, a tak sa teraz hrdia novým modelom nelineárnych misií. Okrem tých hlavných vás čaká kopec postranných a nepovinných, ktorých prechádzanie nie len že navýši hernú dobu, ale aj priamo ovplyvní misie hlavné, napríklad formou bonusov alebo zmenou vašej východiskovej pozície. Zmien sa dočkalo i ovládanie záložných línií, o ktoré sa pôvodne mala starať iba AI, no tým, že sa rozhodovanie o ich zložení a činnosti rozhodli autori vložiť do rúk hráčov, im pripravili nové taktické elementy. Posledná opísaná zmena v koncepte sa týka pridania zón, v rámci ktorých jednotky nebudú spotrebovávať svoje zásoby a vybavenie (palivo, jedlo a podobne), no naďalej platí, že po ich opustení sa začnú nemilosrdne míňať. Zámer tejto zmeny je vlastne totožný so všetkými ostatnými – rozšíriť strategické možnosti a pobaviť hráčov čo najvariabilnejšími, nelineárnymi riešeniami jednotlivých úloh. Ešte raz pripomíname, že ako to dopadne, by sme sa mali dozvedieť ešte tohto roku. Ak máte strategické chúťky, odporúčam ich dovtedy ukájať na momentálne najviac ospevovanej RTS Company of Heroes.