
Firma, ktorá je známa najmä výrobkami so značkou Panasonic, je najväčším producentom plazmových televízorov na svete.
"Našou politikou je usilovať pri plazmových televízoroch o trhový podiel vo výške minimálne 40 percent," prehlásil hovorca spoločnosti Akira Kadota. "Celosvetový dopyt v budúcom finančnom roku pravdepodobne dosiahne približne 15 miliónov kusov. To stanovuje náš predajný cieľ na šesť miliónov kusov," dodal.

Matsushita v prvom štvrťroku tohto finančného roku, zvýšila vďaka silnému dopytu po plazmových televízoroch prevádzkový zisk o viac ako 40 percent. Firma už veľa rokov pôsobí i v Českej republike. Závod na výrobu televízorov v Plzni začal fungovať v júni 1997 a je zatiaľ najväčšou japonskou investíciou v ČR.
Výrobcovia televízorov s plochou obrazovkou teraz rozširujú kapacity kvôli stúpajúcemu dopytu po plazmových a LCD prístrojoch, ktoré postupne vytláčajú klasické televízne prijímače.
Celosvetový predaj plazmových televízorov sa v druhom štvrťroku podľa výskumnej spoločnosti DisplaySearch medziročne zvýšil o 95 percent na 2,2 milióna kusov.