Jedna z hier, ktoré neboli pred TGS 2006 predstavené, ale teraz na výstave pútajú pozornosť, je flOw– vyvíjaná špeciálne pre PS3 tímom Santa Monica studio patriacim pod Sony. Pozornosť púta flOw najmä tým, že by ste ho podľa svojho zamerania už na prvý pohľad prisúdili skôr k Wii ako k PS3. Neide totiž o nič akčné, ale logické a príjemne jednoducho vyzerajúce. Vo flOw sa vžijete do roly zaujímavého hada-pripomínajúceho vodného „niečoho“ požierajúceho okolité, nemenej zaujímavé kreatúrky. No nie len tak ledabolo, ale podľa istých logických zákonitostí. Každá zhltnutá entita má totiž nejakú vlastnosť, ktorá ovplyvňuje vaše dispozície (v deme prezentovanom na TGS ide konkrétne o pohyb do nižších/vyšších úrovní mora) alebo mení váš geometrický tvar. Pomocou modifikácií a rôznych variácií vášho vodného avatara je potrebné zdolávať prekážky a prebojovať sa do nižších úrovní, kde sídlia o trochu prefíkanejšie potvorky – bossovia, ktorých treba taktiež prijať do tráviaceho traktu. Na to, aby ste sa k nim dostali, nestačia len šikovné prsty na ovládanie pohybu tohto morského čuda, no do celého procesu treba zapojiť aj mozgové závity, a prísť tak na správny spôsob, ako sa k bossovi dostať. Vo všetkom ešte hrá dôležitú úlohu aj zvuk, pretože je predvádzanie flOw na výstave neoddeliteľne späté s nasadením slúchadiel na hlavu. Či bude herný koncept dostatočne zábavný na to, aby udržal pozornosť na dlhšiu dobu, ešte povedať nemôžeme, ale možno sa osvedčí staré známe: v jednoduchosti je krása. Pod textom môžete nájsť prvé tri oficiálne obrázky.