Okrem desiatok hodín hrania sa tvorcovia zaručujú za úplnú slobodu pri plnení úloh. Svet si bude žiť vlastným životom, na hráča nebudú postavy reagovať až do momentu, kým ich nejakým spôsobom neovplyvní. Dojem samostatne vyvíjajúceho sa sveta by tak mal byť zaručený, ale o tom by vám vedel rozprávať Slavo pri jeho stovkách hodín hrania v Oblivione a podľa posledných správ sa ten maniak ešte nepustil po príbehovej línie. Nelineárnosť bude ďalším lákadlom Two Worlds, výber questov mení hráčovo presvedčenie a reakcie okolia na jeho správanie. Boje sa nezvrhnú len v lakonické stláčanie jednej klávesy, celý systém si zakladá na taktickejšom spracovaní, ktorého zvládnutím sa na obrazovke objavia nádherné kombá vo filmovom štýle. Získavanie skúseností a rozdeľovanie získaných bodov do vlastností netreba spomínať, medzi evergreen môžeme zaradiť aj jazdenie na rôznych zveroch. Príjemne vyzerá možnosť pokladania pascí, ktoré by spoločne so stovkami rozličných zbraní mali vytvoriť dojem gigantickosti. Grafika bude super, fyzikálny model bude super, hudba bude hyper dojemná, plná nádherných motívov, meniacich sa podľa situácie. Zííív. Umelá inteligencia...zííív, zaručujúca skupinové jednanie nepriateľov...zííív, pixel shadery... multiplayer...uaaaaaaa. Koniec tohto roku. Kdeže mám tu kávu?
Zdroj: homepage