
lizovala spoločnosť TNS SK.
Najväčšiemu počtu užívateľov internetu, 72,5 %, prekáža reklama v televízii. Reklamu v časopisoch a novinách negatívne vníma 32,3 %. Respondentom najmenej prekáža reklama na bilboardoch, 19,6 %. Na základe internetovej reklamy si kúpilo nejaký výrobok alebo službu 30 % z účastníkov výskumu. Častejšie nakupujú podnikatelia, viac muži, ľudia žijúci vo veľkých mestách a najmä obyvatelia Bratislavského kraja. Menej nakupujú na základe internetovej reklamy študenti, ľudia starších vekových kategórií, obyvatelia menších miest a ľudia žijúci v Nitrianskom kraji. Na výskume sa v apríli 2006 zúčastnilo 1 162 užívateľov internetu. Dotazníky vypĺňali online, prostredníctvom iPanelu respondentov.
Spoločnosť TNS je lídrom v oblasti poskytovania marketingových informácií. Patrí medzi vedúce firmy v poskytovaní sociálnych a politických prieskumov. Jej celosvetová sieť pokrýva 70 krajín. TNS SK pôsobí v SR od roku 1995. Má 38 kvalifikovaných zamestnancov a okolo 900 vyškolených anketárov pre osobné opytovanie.
Je členom európskej asociácie marketingového výskumu ESOMAR, členom GALLUP Inter. Assoc. a na Slovensku členom SAVA a Britskej obchodnej komory. TASR o tom informovala PR manažérka TNS SK Vladimíra Jakubéczyová.