Dnes bol celému svetu predstavený projekt hamburského štúdia Master Creating, ktorý sa volá Legend: Hand of God. A pôjde o RPG mastenicu. Nemecký magazín PC Games ju opisuje takto: bude to návykové ako Diablo a bude to vyzerať pekne ako Prince of Persia. O príbehu sa veľa nevie, každopádne základná heroická premisa zostáva nedotknutá – zlepšujúci sa hrdina bojuje so zlom. A potom s väčším zlom. A nakoniec s najväčším zlom. Môžeme si aj zacitovať PR vyhlásenie: „Unique graphic features like the cinematic combat...“ dobre, dobre, už prejdem do slovenčiny, len sa mi nechcelo prekladať tie univerzálne slová, čo poznáte... no skrátka autori hovoria, že bude zaujímavé sledovať súboje, pretože budú vyzerať ako z filmu, v závislosti od veľkosti protivníka. Takže sa môže pokojne stať, že len tak v in-game sekvencii hrdina vybehne na chrbát obludy, aby ju dorazil a podobne. No vraj sa to všetko má ovládať úplne jednoducho. Či bude týchto ťahov dosť na to, aby po čase nenudili, a či budú skutočne až také „unique“, ako sľubujú autori, sa necháme prekvapiť. Skúsenosť núti podotknúť, že takéto vyhlásenia treba brať s rezervou. Ešte si môžeme uviesť niektoré mená, ktoré by mali spôsobiť, že si poviete – tak keď na príbehu robí tento človek, mohlo by to dopadnúť dobre. V niektorých prípadoch to funguje, inde si zas poviete: „Kto to do čerta je a prečo ma tým zaťažujú?“ Každopádne tu sú mená: Susan O’Connor, Paul Campion, Andreas Adamek. Viac informácií sa môže zjaviť po tom, čo bude v nasledujúcom čísle už spomínaného nemeckého časopisu uverejnené prvé preview. Aha, a ešte na kedy je hra plánovaná. Správa hovorí: Q2 2007. Aha, a ešte jedno „aha“ – nové screeny.