SME

Hitachi spustila novú celoeurópsku kampaň Japan´s Best kept secret

Spoločnosť Hitachi Digital Media Group spustila v celej Európe novú reklamnú kampaň. Kampaň je vedená pod témou „Japan´s best kept secret“ - „Najväčšie japonské tajomstvo“, ktorú vyvinula reklamná skupina Young & Rubican Brands, a predstavuje významnú inv


estíciu, pričom využíva vonkajšie priestory, tlač a internetové médiá.

Novú tému kampane rozvíja predchádzajúci reklamný slogan „See things as they exactly are“ - „Vnímajte veci presne aké sú“. Mohutne čerpá z rozhľadu japonských spotrebiteľov, ktorí patria medzi najviac vzdelaných zákazníkov v oblasti spotrebnej elektroniky na celom svete a súčasne priebežne uznávajú produkty spoločnosti Hitachi pre ich vynikajúcu výkonnosť a kvalitné technológie. Ako príklad môže poslúžiť fakt, že v priebehu 4 z posledných 5 rokov sa v Japonsku predalo viac televízorov Hitachi než televízorov akejkoľvek inej značky. Spoločnosť Hitachi je schopná neustále dodávať produkty s vynikajúcim výkonom, ako napríklad LCD a plazmové televízory Picture Master, ktoré využívajú vlastné vyspelé technológie.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Prieskum preukázal, že európski spotrebitelia majú sklon vnímať japonských spotrebiteľov ako milovníkov technologických inovácií, ktorí sú dobre informovaní o najnovších elektronických produktoch a technológiách. Tejto skutočnosti kampaň využíva k povzbudeniu spotrebiteľov, aby považovali Hitachi za serióznu voľbu. Kreatívne pojatie reklamnej kampane mimo iného ťaží zo široko uznávaných japonských vlastností, napríklad pozornosti k detailom a presadzovaní presnosti, dokonalosti a kvality – čo všetko sú atribúty obsadené v dizajne a prevedení produktov Hitachi.

Na základe nedávno získaného prestížneho ocenenia IF Design Gold Award pre najnovší rad 9000 plazmových televízorov Hitachi budú obchodné reklamy taktiež klásť dôraz na technológie spoločnosti ako sú HD Ready a ALIS panely, na ktorých je vlajková loď plazmových televízorov Picture Master HD postavená. Ako súčasť rozbehu kampane sa taktiež plánujú ďalšie kreatívne spracovanie reklám zameraných na najnovšie DVD videokamery Hitachi.

SkryťVypnúť reklamu

Reklamná kampaň „Japan´s best kept secret“ bola už spustená vo Francúzsku, Nemecku, Taliansku, Španielsku, Nórsku, Švédsku, Holandsku, Grécku a v Spojenom kráľovstve. Jej uvedenie v krajinách strednej a východnej Európy je očakávané v priebehu leta 2006.

A na záver otázka : Vedeli ste, že spoločnosť Hitachi vynašla DVD videokameru a že jej súčasný rad predstavuje už 6. generáciu modelov?

Autor: hita, mag

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  2. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  8. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  1. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  3. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  4. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  5. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  6. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  8. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 863
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 698
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 602
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 329
  5. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 904
  6. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 2 769
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 699
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 1 640
SkryťZatvoriť reklamu