Hitachi spustila novú celoeurópsku kampaň Japan´s Best kept secret

Spoločnosť Hitachi Digital Media Group spustila v celej Európe novú reklamnú kampaň. Kampaň je vedená pod témou „Japan´s best kept secret“ - „Najväčšie japonské tajomstvo“, ktorú vyvinula reklamná skupina Young & Rubican Brands, a predstavuje významnú inv


estíciu, pričom využíva vonkajšie priestory, tlač a internetové médiá.

Novú tému kampane rozvíja predchádzajúci reklamný slogan „See things as they exactly are“ - „Vnímajte veci presne aké sú“. Mohutne čerpá z rozhľadu japonských spotrebiteľov, ktorí patria medzi najviac vzdelaných zákazníkov v oblasti spotrebnej elektroniky na celom svete a súčasne priebežne uznávajú produkty spoločnosti Hitachi pre ich vynikajúcu výkonnosť a kvalitné technológie. Ako príklad môže poslúžiť fakt, že v priebehu 4 z posledných 5 rokov sa v Japonsku predalo viac televízorov Hitachi než televízorov akejkoľvek inej značky. Spoločnosť Hitachi je schopná neustále dodávať produkty s vynikajúcim výkonom, ako napríklad LCD a plazmové televízory Picture Master, ktoré využívajú vlastné vyspelé technológie.

Prieskum preukázal, že európski spotrebitelia majú sklon vnímať japonských spotrebiteľov ako milovníkov technologických inovácií, ktorí sú dobre informovaní o najnovších elektronických produktoch a technológiách. Tejto skutočnosti kampaň využíva k povzbudeniu spotrebiteľov, aby považovali Hitachi za serióznu voľbu. Kreatívne pojatie reklamnej kampane mimo iného ťaží zo široko uznávaných japonských vlastností, napríklad pozornosti k detailom a presadzovaní presnosti, dokonalosti a kvality – čo všetko sú atribúty obsadené v dizajne a prevedení produktov Hitachi.

Na základe nedávno získaného prestížneho ocenenia IF Design Gold Award pre najnovší rad 9000 plazmových televízorov Hitachi budú obchodné reklamy taktiež klásť dôraz na technológie spoločnosti ako sú HD Ready a ALIS panely, na ktorých je vlajková loď plazmových televízorov Picture Master HD postavená. Ako súčasť rozbehu kampane sa taktiež plánujú ďalšie kreatívne spracovanie reklám zameraných na najnovšie DVD videokamery Hitachi.

Reklamná kampaň „Japan´s best kept secret“ bola už spustená vo Francúzsku, Nemecku, Taliansku, Španielsku, Nórsku, Švédsku, Holandsku, Grécku a v Spojenom kráľovstve. Jej uvedenie v krajinách strednej a východnej Európy je očakávané v priebehu leta 2006.

A na záver otázka : Vedeli ste, že spoločnosť Hitachi vynašla DVD videokameru a že jej súčasný rad predstavuje už 6. generáciu modelov?

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Danko riadi stranu ako autokrat, hovorí bývalý okresný predseda SNS

Bývalý okresný predseda SNS Patrik Zvonár vystúpil z SNS potom, ako ho vedenie strany odvolalo bez udania dôvodu.

KOMENTÁRE

Susedia ich nechcú. Ani vtedy, keď sú to poriadni ľudia

Odťahujú sa od nich. Stále začínajú odznova.

Neprehliadnite tiež

Návod, ako môžete pozorovať Medzinárodnú vesmírnu stanicu zo Slovenska

Medzinárodná vesmírna stanica môže pripomínať hviezdy. Ľahko ju však odlíšite.

Páči sa mu, keď stromy umierajú. Fúzač alpský do nich kladie vajíčka

Vytínanie lesov ho teda neohrozuje. Ďalšie priemyselné spracovanie dreva už áno.

Test: Vyskúšali sme Nokie s Androidom, zaujmú hlavne cenou

Znovuzrodená značka začína opatrne, modely Nokia 3 a 5 patria do rúk menej náročným.

Google ponúkne v mobilnom vyhľadávači obsah, zahrá sa na Facebook

Ak si chcete čosi prečítať, nemusíte hľadať. Google sa pozrie do histórie vašich záujmov.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Mexická Oaxaca: vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  2. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  3. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  4. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  5. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  6. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  7. I cez prázdniny testujte elektrobicykle
  8. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM®
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom
  10. Máte už vybranú dovolenku na júl?
  1. Mexická Oaxaca: vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  2. Funguje predaj realít aj bez maklérov?
  3. BILLA a ÚNSS skontrolovali zrak 10 380 slovenským deťom
  4. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  5. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  6. Borguľa žiada vyrúbenie dane pre americkú ambasádu
  7. Stanovisko Klubu pre BA k mimoriadnemu rokovaniu zastupiteľstva
  8. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  9. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  10. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  1. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 9 308
  2. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 8 358
  3. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 3 052
  4. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 3 005
  5. Chcete vedieť všetko o vašej krvi? Čaká vás 6000 typov vyšetrení 2 474
  6. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 2 176
  7. Máte už vybranú dovolenku na júl? 1 664
  8. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom 1 241
  9. Zvládnete tento test o jablkách a cideroch? Otestujte sa 1 012
  10. Cestujte intenzívnejšie s poznávacími zájazdmi 943