SME
Nedeľa, 25. október, 2020 | Meniny má AurelKrížovkyKrížovky

Hitachi spustila novú celoeurópsku kampaň Japan´s Best kept secret

Spoločnosť Hitachi Digital Media Group spustila v celej Európe novú reklamnú kampaň. Kampaň je vedená pod témou „Japan´s best kept secret“ - „Najväčšie japonské tajomstvo“, ktorú vyvinula reklamná skupina Young & Rubican Brands, a predstavuje významnú inv


estíciu, pričom využíva vonkajšie priestory, tlač a internetové médiá.

Novú tému kampane rozvíja predchádzajúci reklamný slogan „See things as they exactly are“ - „Vnímajte veci presne aké sú“. Mohutne čerpá z rozhľadu japonských spotrebiteľov, ktorí patria medzi najviac vzdelaných zákazníkov v oblasti spotrebnej elektroniky na celom svete a súčasne priebežne uznávajú produkty spoločnosti Hitachi pre ich vynikajúcu výkonnosť a kvalitné technológie. Ako príklad môže poslúžiť fakt, že v priebehu 4 z posledných 5 rokov sa v Japonsku predalo viac televízorov Hitachi než televízorov akejkoľvek inej značky. Spoločnosť Hitachi je schopná neustále dodávať produkty s vynikajúcim výkonom, ako napríklad LCD a plazmové televízory Picture Master, ktoré využívajú vlastné vyspelé technológie.

Skryť Vypnúť reklamu

Prieskum preukázal, že európski spotrebitelia majú sklon vnímať japonských spotrebiteľov ako milovníkov technologických inovácií, ktorí sú dobre informovaní o najnovších elektronických produktoch a technológiách. Tejto skutočnosti kampaň využíva k povzbudeniu spotrebiteľov, aby považovali Hitachi za serióznu voľbu. Kreatívne pojatie reklamnej kampane mimo iného ťaží zo široko uznávaných japonských vlastností, napríklad pozornosti k detailom a presadzovaní presnosti, dokonalosti a kvality – čo všetko sú atribúty obsadené v dizajne a prevedení produktov Hitachi.

Na základe nedávno získaného prestížneho ocenenia IF Design Gold Award pre najnovší rad 9000 plazmových televízorov Hitachi budú obchodné reklamy taktiež klásť dôraz na technológie spoločnosti ako sú HD Ready a ALIS panely, na ktorých je vlajková loď plazmových televízorov Picture Master HD postavená. Ako súčasť rozbehu kampane sa taktiež plánujú ďalšie kreatívne spracovanie reklám zameraných na najnovšie DVD videokamery Hitachi.

Skryť Vypnúť reklamu

Reklamná kampaň „Japan´s best kept secret“ bola už spustená vo Francúzsku, Nemecku, Taliansku, Španielsku, Nórsku, Švédsku, Holandsku, Grécku a v Spojenom kráľovstve. Jej uvedenie v krajinách strednej a východnej Európy je očakávané v priebehu leta 2006.

A na záver otázka : Vedeli ste, že spoločnosť Hitachi vynašla DVD videokameru a že jej súčasný rad predstavuje už 6. generáciu modelov?

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Oravčanov hanili za svadby, teraz sú vzorom. A poďakujte vojakom, znelo z každej dediny

Celoštátne testovanie ohrozuje neistá ochota zdravotníkov.

Rad v Donom Kubíne pred mestským kultúrnym strediskom o 8:55 h.

Prvá západná krajina, ktorá sa pokúša plošne testovať, píšu o Slovensku

Netreba odhaliť každého pozitívneho, vysvetľuje odborník.

Odberové miesto v dolnokubínskej nemocnici.
Komentár Bena Cunninghama

Mýli sa pápež?

Akú hodnotu má vyhlásenie cirkvi, ak sa dá jednoducho zmeniť?

Ben Cunningham.
Limuzína, v ktorej sa viezol predseda parlamentu Boris Kollár.

Neprehliadnite tiež

Najlepší lacný mobil do dvesto eur (jeseň 2020)

Je lepšie Lenovo, Huawei alebo Xiaomi?

Sonda OSIRIS-REx nabrala vzorky z asteroidu, ale stráca ich

Uzatvárací mechanizmus zablokovali kamene.

Na snímke z 11. augusta 2020 robotické rameno kozmickej lode amerického Národného úradu pre letectvo a vesmír (NASA) Osiris-Rex počas skúšky odberu vzoriek z asteroidu Bennu.
Podcast Klik

Klik: Je Google monopol?

Komentovaný prehľad technologických správ.

Podcast Klik

Inzercia - Tlačové správy

  1. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí
  3. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY
  4. NAŽIVO: Čo čaká ekonomiku? Sledujte #akonato konferenciu
  5. NAŽIVO: Ako na koronu reagujú úspešné firmy? Sledujte #akonato
  6. Kupujte originálne tonerové kazety HP
  7. Investície s fixným ročným výnosom od 6 % do 8 %
  8. Zaplatiť za kávu či obed pomocou správy v čete? Už čoskoro
  9. Zelená Bratislava
  10. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  1. Tesco prináša zákazníkom potraviny za každých okolností
  2. Vedeli ste, že jablká majú svoj medzinárodný deň?
  3. Zostáva už len 7 dní na predloženie žiadosti o grant
  4. Svet môžeme zlepšiť dobrými skutkami
  5. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh
  6. Najnovšie technológie a inovácie na Gemeri? Normálka
  7. Zlaďte vaše šperky s jeseňou
  8. Nové laboratórium ekonomického experimentálneho výskumu na EUBA
  9. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí
  10. 5 vecí, ktoré definujú prémiové bývanie
  1. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 19 228
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 15 321
  3. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte? 13 219
  4. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár 12 330
  5. Kam sa vybrať za jesennými výhľadmi? 12 322
  6. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 11 144
  7. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 10 993
  8. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 10 036
  9. Jedlo v Bratislave: Tieto reštaurácie určite vyskúšajte 9 876
  10. Korenie sexuálneho života po päťdesiatke. Tieto tipy vyskúšajte 9 812