Hitachi spustila novú celoeurópsku kampaň Japan´s Best kept secret

Spoločnosť Hitachi Digital Media Group spustila v celej Európe novú reklamnú kampaň. Kampaň je vedená pod témou „Japan´s best kept secret“ - „Najväčšie japonské tajomstvo“, ktorú vyvinula reklamná skupina Young & Rubican Brands, a predstavuje významnú inv


estíciu, pričom využíva vonkajšie priestory, tlač a internetové médiá.

Novú tému kampane rozvíja predchádzajúci reklamný slogan „See things as they exactly are“ - „Vnímajte veci presne aké sú“. Mohutne čerpá z rozhľadu japonských spotrebiteľov, ktorí patria medzi najviac vzdelaných zákazníkov v oblasti spotrebnej elektroniky na celom svete a súčasne priebežne uznávajú produkty spoločnosti Hitachi pre ich vynikajúcu výkonnosť a kvalitné technológie. Ako príklad môže poslúžiť fakt, že v priebehu 4 z posledných 5 rokov sa v Japonsku predalo viac televízorov Hitachi než televízorov akejkoľvek inej značky. Spoločnosť Hitachi je schopná neustále dodávať produkty s vynikajúcim výkonom, ako napríklad LCD a plazmové televízory Picture Master, ktoré využívajú vlastné vyspelé technológie.

Prieskum preukázal, že európski spotrebitelia majú sklon vnímať japonských spotrebiteľov ako milovníkov technologických inovácií, ktorí sú dobre informovaní o najnovších elektronických produktoch a technológiách. Tejto skutočnosti kampaň využíva k povzbudeniu spotrebiteľov, aby považovali Hitachi za serióznu voľbu. Kreatívne pojatie reklamnej kampane mimo iného ťaží zo široko uznávaných japonských vlastností, napríklad pozornosti k detailom a presadzovaní presnosti, dokonalosti a kvality – čo všetko sú atribúty obsadené v dizajne a prevedení produktov Hitachi.

Na základe nedávno získaného prestížneho ocenenia IF Design Gold Award pre najnovší rad 9000 plazmových televízorov Hitachi budú obchodné reklamy taktiež klásť dôraz na technológie spoločnosti ako sú HD Ready a ALIS panely, na ktorých je vlajková loď plazmových televízorov Picture Master HD postavená. Ako súčasť rozbehu kampane sa taktiež plánujú ďalšie kreatívne spracovanie reklám zameraných na najnovšie DVD videokamery Hitachi.

Reklamná kampaň „Japan´s best kept secret“ bola už spustená vo Francúzsku, Nemecku, Taliansku, Španielsku, Nórsku, Švédsku, Holandsku, Grécku a v Spojenom kráľovstve. Jej uvedenie v krajinách strednej a východnej Európy je očakávané v priebehu leta 2006.

A na záver otázka : Vedeli ste, že spoločnosť Hitachi vynašla DVD videokameru a že jej súčasný rad predstavuje už 6. generáciu modelov?

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Súd pustil Ruska na slobodu, dostane elektronický náramok

Rusko je obvinený z objednania vraždy svojej bývalej spoločníčky z Markízy Sylvie Volzovej v roku 1997.

SVET

Mali natočiť demoláciu štadióna. Všetko pokazil autobus

V americkej Atlante zbúrali ikonický štadión Georgia Dome.

PLUS

Fico drží Kaliňáka aj za cenu, že stranu pochová

Premiér umlčal hlasy, ktoré volali po personálnych zmenách.

KOMENTÁRE

Sklamanie z liekovej agentúry sme si privodili sami

Nejestvovali žiadne rozumné dôvody dávať Bratislave viac nádejí.

Neprehliadnite tiež

OBJEKTÍV

Hľadali príšeru. Namiesto nej našli v jazere staroveký hrad

Tritisícročný hrad zrejme patril do kráľovstva Urartu v okolí jazera Van.

Z kávovej usadeniny vyrobia palivo

Oleje z usadenín môžu poslúžiť pre odľahčenie fosílnych palív.

Samsung zrejme omylom ohlásil ohybný model Galaxy X

Informácie o smartfóne sa objavili na oficiálnych stránkach podpory.

Facebook zmenil Prieskumníka. Do Noviniek sa dostanú už aj stránky a skupiny

Oficiálne stanovisko Facebooku zatiaľ nie je známe.

Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  4. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť
  5. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  6. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  7. Moskva alebo Petrohrad?
  8. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  9. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  10. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  1. Mladí vodiči preferujú čoraz silnejšie autá
  2. Ako sa zbaviť chladnej podlahy
  3. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  4. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť
  5. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  6. Zóna Nové Nivy splnila kvalifikačné podmienky pre registráciu
  7. Dekan ocenil študentov Stavebnej fakulty STU v Bratislave
  8. Application of GDPR with respect to the size of the enterprise
  9. Modern luxury next to the Blue Church
  10. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  1. Moskva alebo Petrohrad? 6 653
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 5 949
  3. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 626
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 297
  5. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 2 190
  6. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 1 896
  7. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií 1 475
  8. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 355
  9. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 158
  10. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 087