SME
Sobota, 23. január, 2021 | Meniny má MilošKrížovkyKrížovky

Hitachi spustila novú celoeurópsku kampaň Japan´s Best kept secret

Spoločnosť Hitachi Digital Media Group spustila v celej Európe novú reklamnú kampaň. Kampaň je vedená pod témou „Japan´s best kept secret“ - „Najväčšie japonské tajomstvo“, ktorú vyvinula reklamná skupina Young & Rubican Brands, a predstavuje významnú inv


estíciu, pričom využíva vonkajšie priestory, tlač a internetové médiá.

Novú tému kampane rozvíja predchádzajúci reklamný slogan „See things as they exactly are“ - „Vnímajte veci presne aké sú“. Mohutne čerpá z rozhľadu japonských spotrebiteľov, ktorí patria medzi najviac vzdelaných zákazníkov v oblasti spotrebnej elektroniky na celom svete a súčasne priebežne uznávajú produkty spoločnosti Hitachi pre ich vynikajúcu výkonnosť a kvalitné technológie. Ako príklad môže poslúžiť fakt, že v priebehu 4 z posledných 5 rokov sa v Japonsku predalo viac televízorov Hitachi než televízorov akejkoľvek inej značky. Spoločnosť Hitachi je schopná neustále dodávať produkty s vynikajúcim výkonom, ako napríklad LCD a plazmové televízory Picture Master, ktoré využívajú vlastné vyspelé technológie.

Skryť Vypnúť reklamu

Prieskum preukázal, že európski spotrebitelia majú sklon vnímať japonských spotrebiteľov ako milovníkov technologických inovácií, ktorí sú dobre informovaní o najnovších elektronických produktoch a technológiách. Tejto skutočnosti kampaň využíva k povzbudeniu spotrebiteľov, aby považovali Hitachi za serióznu voľbu. Kreatívne pojatie reklamnej kampane mimo iného ťaží zo široko uznávaných japonských vlastností, napríklad pozornosti k detailom a presadzovaní presnosti, dokonalosti a kvality – čo všetko sú atribúty obsadené v dizajne a prevedení produktov Hitachi.

Na základe nedávno získaného prestížneho ocenenia IF Design Gold Award pre najnovší rad 9000 plazmových televízorov Hitachi budú obchodné reklamy taktiež klásť dôraz na technológie spoločnosti ako sú HD Ready a ALIS panely, na ktorých je vlajková loď plazmových televízorov Picture Master HD postavená. Ako súčasť rozbehu kampane sa taktiež plánujú ďalšie kreatívne spracovanie reklám zameraných na najnovšie DVD videokamery Hitachi.

Skryť Vypnúť reklamu

Reklamná kampaň „Japan´s best kept secret“ bola už spustená vo Francúzsku, Nemecku, Taliansku, Španielsku, Nórsku, Švédsku, Holandsku, Grécku a v Spojenom kráľovstve. Jej uvedenie v krajinách strednej a východnej Európy je očakávané v priebehu leta 2006.

A na záver otázka : Vedeli ste, že spoločnosť Hitachi vynašla DVD videokameru a že jej súčasný rad predstavuje už 6. generáciu modelov?

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Záchranár Peter Vizvary z galantskej nemocnice, ktorého na ARO doviezli na Silvestra po tom, ako sa pri práci sám nakazil koronavírusom.

Pocit dusenia mám stále v sebe, vraví pacient pripojený na kyslík.

12 h
Monika Jankovská odchádza z výsluchu na NAKA v Nitre.

S vyšetrovateľmi začala spolupracovať koncom októbra.

11 h

Rozhovory ZKH s primátorom Bratislavy Matúšom Vallom.

10 h

Neprehliadnite tiež

Podcast Klik.

Komentovaný prehľad technologických správ.

4 h

O biobezpečnosti a spôsoboch, akými bioinžinieri geneticky upravené bunky robia bezpečnými.

14 h

Inzercia - Tlačové správy

  1. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  2. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  3. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  4. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  5. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  6. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  9. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  1. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  2. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  4. Hygge ako životný štýl
  5. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  6. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  7. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  8. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 36 766
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 35 478
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 11 827
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 9 496
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 996
  6. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 366
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 016
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka? 6 647
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 560
  10. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 6 470