V súvislosti s uvedením značky prináša Orange Slovensko nové produkty a služby, ktoré poskytnú zákazníkovi väčšiu hodnotu, viac možností a viac služieb.
„Chceme našim zákazníkom prinášať prvotriedne služby a členstvo v skutočne globálnej komunikačnej skupine nám na to poskytuje najlepšie predpoklady. Orange je značka, ktorá sa spája s kreativitou, inovatívnosťou a špičkovou kvalitou služieb. Orange prináša svojmu zákazníkovi na Slovensku väčšiu hodnotu, viac možností aj viac služieb, a to nielen pri uvedení značky, ale aj v budúcnosti,“ uviedol generálny riaditeľ spoločnosti Orange Slovensko Pavol Lančarič.
“Uvedenie značky Orange na Slovensku je ďalším míľnikom na ceste k budovaniu globálnej komunikačnej skupiny číslo jeden na svete. Našim cieľom je, aby značka Orange bola do roku 2005 dostupná 1,5 miliarde ľudí. Z toho dôvodu, ako aj z hľadiska prítomnosti značky Orange v tomto regióne má pre nás Slovensko obzvlášť strategický význam,” dodáva výkonná viceprezidentka Orange pre región južnej a strednej Európy a Ameriky Brigitte Bourgoin.
V súvislosti s uvedením novej značky pripravila spoločnosť Orange Slovensko viacero noviniek pre svojich zákazníkov.