Second Life je zaujímavý Massive Multiplayer Online projekt, ktorý má zopár unikátnych charakteristík. Dovoľuje hráčovi meniť reálne peniaze za peniaze virtuálne, ktoré sa dajú využiť na rôzne činnosti. Ak ste dostatočne šikovní a dokážete tieto peniaze zveľadiť (podnikaním v hre – napríklad prenajímaním alebo predávaním), nič vám nebráni v tom, aby ste hore opísaný proces zopakovali pospiatky, teda aby ste si následne vymenili kredity za menu reálnu. Ide o legálnu (aj keď pomerne nezvyčajnú) praktiku, ako si niečo privyrobiť, ktorú využíva čoraz viac ľudí. Hra totiž simuluje reálne ekonomické prostredie. Legálne v ňom vlastníte obsah, ktorý vytvoríte. Aj keď sa autori iste snažili všetky možné muchy v tak komplexnom systéme vychytať, bolo len otázkou času, kedy na nejakú z nich ktosi narazí. Podarilo sa to Marcovi Braggovi z Pennsylvánie. Prišiel na spôsob, ktorým sa pomocou aukčnej stránky dá dostať k virtuálnej pôde za nižšiu cenu, ako je jej skutočná trhová, čím svoj virtuálny/reálny majetok značne zveľadil. Technika, ktorou to dosiahol, je sporná. On tvrdí, že iba legálnym spôsobom využil chybu v systéme. Spoločnosť Linden Lab, spravujúca MMO titul, tvrdí samozrejme opak. Verí, že oprávnenie vykonať túto činnosť nemal, respektíve že pri tom využil aj isté nedovolené hackerské postupy. Práve preto sa rozhodla zrušiť zákazníkovi konto a jeho majetok nechala prepadnúť. Marc Bragg je presvedčený, že na to spoločnosť nemala právo, takže ju zažaloval, pričom žiada kompenzáciu vo výške 8 000 dolárov. Kde je pravda, si samozrejme odhadovať ani len netrúfame, každopádne zostáva faktom, že herné spoločnosti budú sledovať proces so zatajeným dychom. Pretože ide o prvý svojho druhu, môže sa na jeho základe vytvoriť precedens, ktorý bude v budúcnosti ovplyvňovať ďalšie súdne rozhodnutia o podobných sporoch. Tie s prudkým rozvojom MMO titulov iste nastanú.