SME

Médiá sa v tomto roku najviac venovali Microsoftu, Toyote, Intelu, Coca Cole a Nokii

Spoločnostiam Microsoft, Toyota, Intel, Coca Cola a Nokia venovali médiá v 1. štvrťroku 2006 najviac priestoru. Vyplýva to z výsledkov výskumu.

Londýn/Bratislava 17. mája (TASR) - Spoločnostiam Microsoft, Toyota, Intel, Coca Cola a Nokia venovali médiá v 1. štvrťroku 2006 najviac priestoru. Vyplýva to z výsledkov výskumu medzinárodnej organizácie združujúcej monitorovacie agentúry AMEC so sídlom v Londýne.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Z celkového počtu 2 300 zmienok o ostatných značkách bolo pozitívnych 1 200 a negatívnych 180. Za Slovensko sa na výskume podieľala spoločnosť Slovakia Online, ktorá s agentúrami z Nemecka, Írska, Talianska, Veľkej Británie a Španielska monitorovala ekonomický a univerzálny denník v tej ktorej krajine.

SkryťVypnúť reklamu

Trendy v oblasti marketingu a reklamy prispeli k zvýšenému záujmu médií o spoločnosti Coca Cola, Microsoft, IBM, General Electric, Intel, Walt Disney, McDonald's, Nokia, Toyota a Philip Morris, a to najmä v Španielsku a Írsku. Analyzovaná tlač v Nemecku, vo Veľkej Británii a na Slovensku bola týmto značkám naklonená najviac. Titulky v denníkoch navyše avizovali technické inovácie v IT a automobilovom priemysle. Väčšina negatívnych zmienok bola publikovaná v súvislosti s korporátnou sociálnou zodpovednosťou, pričom najvyšší počet negatívnych správ sa napísalo o spoločnostiach Intel a McDonald's. Naopak, najmenej negatívnych informácií bolo uverejnených o Nokii.

Výskum organizácie AMEC o 10 najvýznamnejších svetových značkách podľa výročnej správy Global Brands Scoreboards týždenníka Business Week, na ktorom pracuje slovenská monitorovacia agentúra Slovakia Online, bude pokračovať v mesiacoch apríl až jún.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  5. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  6. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  7. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  4. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  5. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  6. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 960
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 250
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 892
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 856
  5. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 3 152
  6. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 477
  7. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt 1 595
  8. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 1 499
SkryťZatvoriť reklamu