Heavy duty bude poriadna mačovina... ehm, teda, poriadna mechovina. V útrobách obrovského stroja sa budete predierať viac ako 150 kilometrov rozľahlým priestorom. Hlavná úloha: zabrániť diktátorovi v ovládnutí vašej domácej planéty. Autori sľubujú 12 rozdielnych robotov, okolo 50 zbraní, 40 možných upgradeov technológie a vašej výbavy, 30 misií singleplayeru, 20 druhov nepriateľov-robotov spolu s ďalšími 40 jednotkami, ktoré rozšíria ich rady a rôzne formy multiplayeru, ktoré si podľa editoru budete môcť sami vytvoriť. Veľkú úlohu má zohrať i interakcia s prostredím, okrem toho, že si budete užívať niekoľko klimatických zón, zmenu dňa a noci i dynamický cyklus premeny počasia (čo všetko má mať vplyv na boj), bude ďalšou atrakciou na prostredí to, že sa bude dať "kompletne" zničiť a zdeformovať. K hre sa zjavilo niekoľko málo nových screenov. Táto fleška sa zatiaľ svojim vyznením veľmi nelíši od tej, v ktorej sme vám Heavy Duty po prvýkrát začiatkom roka predstavovali. Prečo teda hru spomíname znovu? Pretože sa objavila jedna novinka, ktorá ju stavia do iného svetla. Okrem 1st person mech-akcie totiž má ponúknuť aj možnosť prelúskať sa cez ňu sťa by real-time stratégiou. Ako to dopadne, netušíme. Nevieme ani, nakoľko budú jednotlivé zložky od seba závislé, či je RTS prvok len takým minimálnym dopolnkom alebo či skutočne pôjde o samostatný, nový rozmer hry, ale uznáte, že informácia o takomto pripravovanom, nie práve najčastejšom žánrovom mixe si zaslúžila osobitnú správu.