rmou.
Služba Google Trends vám neponúka ani rebríček vyhľadávaných výrazov, ani presné merateľné čísla. Namiesto toho vám v grafickej forme zobrazí, ako sa menil záujem návštevníkov Google o konktrétne kľúčové slovo.
Systém prehľadných grafov zobrazuje priebeh záujmu v časovej osi od roku 2003 po súčasnosť, pričom porovnávať je možné v jedinom grafe viacero slov či výrazov. Do úvahy sa berie nielen hypertextové vyhľadávanie, ale i vyhľadávanie v skecii správ. V prípade že sa na výslednej krivke nachádzajú rapídne rasty a prepady, konkrétne zlomové body sú doplnené o spravodajské informácie, ktoré sa na zlome podieľali. Máte tak prehľad, kedy a prečo podstatne stúpol záujem o Skype, alebo ktorý z výrobcov počítačov je najvyhľadávanejší.
Tabuľková časť naopak triedi záujem do geografických oblastí z pohľadu miest a štátov sveta, pričom nechýba ani vyhodnotenie objemu zdrojov z pohľadu jazyka. Táto služba je horúcou novinkou a neponúka ju zatiaľ žiadny iný vyhľadávač.
Google avizoval dostupnosť i pre ďalšie nové služby. Spustená bola prevázka nového produktu Google Co-Op a o pár dní príde na trh i Google Notebook, korý bude poznámkovým blokom s rýchlym prístupom.