Motorola sa môže pochváliť výsledkami novej štúdie v oblasti reklamy, ktorá sa uskutočnila v USA. Nezávislá prieskumná spoločnosť Brand Keys z New Yorku v marci požiadala 16 000 mužov a žien vo veku od 18 do 60 rokov, aby ohodnotili reklamy svojich obľúbených značiek. Motorola v tomto prieskume získala najviac bodov (142) a umiestnila sa na prvej priečke najobľúbenejších reklám v USA, pred spoločnosťami Target (136 bodov) a Samsung (134 bodov). To znamená, že telefóny triedy RAZR a štylizované reklamy naozaj oslovili konzumentov.
Podľa marketingovej štúdie Gfk 2006 bol telefón Motorola RAZR V3 aj vo februári najpredávanejším telefónom v Západnej Európe, a to už po štvrtý mesiac bez prestávky, so 4,5% podielom na trhu. V3i bola vo februári nováčikom v tabuľke Top 20 mobilných telefónov v Európe s 1,4% podielom na trhu (o 0,6% viac oproti predošlému mesiacu).