Bez započítania menových vplyvov sa tržby spoločnosti Thomson zvýšili len o jedno percento. Odhady analytikov sa pohybovali v pásme od 1,194 mld. eur do 1,298 mld. eur.
Firma Thomson, ktorá poskytuje služby mediálnym spoločnostiam a filmovým štúdiám, evidovala vyššie tržby v troch divíziách, avšak slabý predaj DVD brzdil rast tržieb divízie služieb. Tržby divízie služieb stúpli v prvom kvartáli medziročne len o 16 mil. eur na úroveň 565 mil. eur. Nižší predaj DVD čiastočne kompenzoval rast tržieb v segmente filmových služieb a sieťových pripojení. Akvizície prispeli k rastu tržieb divízie služieb 41 mil. eur.
Spoločnosť Thomson sa vlani začala transformovať z nízkomaržového výrobcu spotrebnej elektroniky na vysokomaržového poskytovateľa špecializovaných služieb pre filmové štúdiá a mediálne spoločnosti. V rámci tohto plánu Thomson presunul výrobu televízorov do spoločného podniku s čínskou spoločnosťou TCL International Holdings. Thomson zároveň posilňuje svoju prítomnosť v telekomunikačnom sektore.