spoločnosti dosiahli 1,09 mld. USD, čo bola úroveň tesne nad očakávaním analytikov.
Ako spoločnosť informovala, nárastu výnosov pomohli najmä dobré tržby z umiestňovania grafických reklám, ako aj prekvapivý nárast používateľov jej služieb internetového vyhľadávania. Čistý zisk firmy v súlade s očakávaním analytikov klesol na 160 mil. USD, respektíve 11 centov na akciu z úrovne 204,6 mil. USD, respektíve 14 centov na akciu za rovnaké obdobie minulého roka.
V porovnaní so svojim hlavným rivalom, spoločnosťou Google, má Yahoo lepší predaj grafických reklám, Google naopak vedie v segmente platenej propagácie prostredníctvom internetového vyhľadávania. Počet používateľov služieb portálu Yahoo stúpol za štvrťrok celosvetovo s vylúčením Číny a Japonska o 27 % na 402 mil. ľudí. Pri zohľadnení menšinových podielov firmy v Číne a Japonsku má Yahoo na celom svete vyše pol milióna používateľov. "Jeden z dvoch používateľov internetu vo svete využíva služby Yahoo aspoň raz mesačne," vyhlásil generálny riaditeľ a zároveň predseda predstavenstva firmy Terry
Yahoo poskytuje služby ako e-mail, instant messaging, či spravodajstvo. Firma zaznamenala za štvrťrok zvýšenie využívania služby internetového vyhľadávania v USA o 15 % až 20 %. Za celý rok 2006 očakáva spoločnosť dosiahnuť výnosy medzi 4,6 ml. USD a 4,85 mld. USD.