No a to je asi tak všetko, čo vám teraz k tomu viem povedať. Môžem síce obkecať, ako som sa k tej informácii dostal, ale na fakte, že sa nič viac vlastne momentálne špecifikovať nedá, sa už veľa nezmení. V New York Times sa zjavil článok o súčasnom stave v spoločnosti LucasArts, ktorý v mojich očiach vyznieva zo strany lucasovcov vyznieva trochu divno - tak samožersky, prudko ambiciózne, nezdravo súťaživo, komerčne zvráteno a neviem ako ešte. Veď si ho pozrite (inak donedávna som túto firmu miloval, ale už to s tými SW titulmi preháňa; a navyše sa vykašľala na jedných z najlepších tvorcov adventúr v rámci masovej redukcie zamestnancov v roku 2004, takže...) Aj keď predstavitela tvrdia, že LucasArts nemá len snahu byť firmou produkujúcou SW hry, jedným dychom dodávajú (konkrétne Haden Blackman, líder nasledujúceho "hviezdnovojnového" projektu), že predstavia nový príbeh, ktorý sa hlbšie ponorí do minulosti Dartha Vadera. Ďalej padli zmienky aj o pokračovaní Indiana Jonesa, ktoré sa niesli asi v tomto duchu: "bude nový Indana Jones." Takže nič nové sme sa nedozvedeli, pretože to, že je v príprave, sme vedeli už dávnejšie. Hviedzne vojny aj Indiana Jones patria k srdcovým záležitostiam mnohých hráčov, z ktorích tí ozajstní popravde povedané po nových hrách ani tak veľmi netúžia. Našťastie stále existuje šanca, že nové tituly dopadnú dobre a že možno nakoniec ich vydanie ľutovať nebudeme. Skeptické kecy si potom vezmeme späť (ach, prosím, ako rád by som o pár mesiacov priznal, že som sa teraz mýlil). No občas sa nám zdá, že by najväčšiu poctu týmto filmovým legendám programátori vzdali tak, že by ich už konečne nechali napokoji. Také Lego Star Wars II aspoň vnesie nejaký vtipný rozmer, ale "nového príbehu okolo Dartha Vadera" sa dosť obávam, pretože môže tejto postave ubrať celkom slušnú porciu charizmy, a teda aj rešpektu v očiach fanúšikov. Ale nechcem vyznievať ako starý dedko rozčuľujúci sa nad mladou generáciou. Dodám teda obligátne - uvidíme.