SME

Slovenskí operátori zaostávajú v e-mailovej komunikácii

Slovenskí telekomunikační operátori zaostávajú v e-mailovej komunikácii so súčasnými a potenciálnymi zákazníkmi prostredníctvom zákazníckych centier za Európou aj za ČR.

BRATISLAVA 12. apríla (SITA) - Podľa ukazovateľa E-mail Response Index (ERI), ktorý predstavuje komplexnú informáciu o rýchlosti a kvalite reakcie testovaného subjektu pri komunikácii so zákazníkmi, dosiahli telekomunikačné spoločnosti na Slovensku priemerný ERI 54,4 bodov zo 100 možných. V Českej republike dosiahli spoločnosti hodnotu ERI na úrovni 62 bodov. Vyplýva to zo štúdie o úrovni emailovej komunikácie telekomunikačných operátorov so zákazníkmi na Slovensku, ktorú zrealizovala spoločnosť United Interactive vo februári a marci tohto roka. Zber dát ERI prebiehal u desiatich telekomunikačných spoločností a dvoch mobilných operátorov. Pri štúdii použila spoločnosť metódu on-line mystery shopping.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Popri rastúcej penetrácii zákazníkov existujú na Slovensku podľa štúdie výrazné rozdiely v komunikácii telekomunikačných spoločností. Najvyššiu hodnotu ERI, a síce 91,6, dosiahla spoločnosť Nextra, s.r.o. Za ňou na druhom mieste nasleduje s ERI na úrovni 73,9 operátor Slovak Telekom, na treťom mieste je v odpovedaní na e-maily zákazníkov spoločnosť Slovanet s ERI v hodnote 70,6. Najnižšiu hodnotu ERI, a teda najpomalšiu emailovú komunikáciu, dosiahli firmy GlobalTel s ERI na úrovni 23,9 a Energotel s ERI v hodnote 32,8. Do 48 hodín reagovala na všetkých sedem otázok, ktoré zaslala spoločnosť United Interactive, iba spoločnosť Nextra. Na otázku v anglickom jazyku odpovedali GlobalTel, GTS Slovakia, Nextra a Slovak Telekom.

U slovenských mobilných operátorov dosahuje index ERI priemernú hodnotu 53,3 bodu, pričom v ČR je to 82,6. Spoločnosť T-Mobile Slovensko pritom dosiahla ERI na úrovni 91,6 bodu, avšak Orange Slovensko mal ERI v hodnote 15 bodov. Na všetkých sedem otázok reagovala do 48 hodín iba spoločnosť T-Mobile, na otázku v anglickom jazyku odpovedali obaja mobilní operátori.

SkryťVypnúť reklamu

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  5. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  6. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  7. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  4. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  5. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  6. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 964
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 12 944
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 905
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 865
  5. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 3 138
  6. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 468
  7. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt 1 598
  8. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 1 469
SkryťZatvoriť reklamu