Telekomunikačný operátor Dial Telecom, a.s. Bratislava dosiahol v minulom roku tržby za predaj vlastných výrobkov a služieb vo výške 204 mil. Sk, čo predstavuje medziročný nárast o 6,3 %.
Najväčší podiel na tržbách operátora mali vlani hlasové služby, vrátane služby Voice over IP, ktoré sa na nich podieľali až 64 %. Internetové služby prispeli k celkovým tržbám 19-percentným podielom a dátové služby vytvorili 17 % tržieb. Agentúru SITA o tom informovala marketingová manažérka Dial Telecomu Karin Kurpielová.
Pridaná hodnota, ktorú alternatívny operátor vygeneroval, stúpla v sledovanom období o 11 mil. Sk na 44 mil. Sk. "Vlani spoločnosť preinvestovala zhruba 24 mil. Sk," dodala Kurpielová. Ku koncu minulého roka evidovala firma celkovo 6 363 zákazníkov, pričom vďaka zavedeniu služby carrier selection - voľba operátora - získala spoločnosť 5 120 zákazníkov. Hlasové služby firmy pritom využívalo ku koncu decembra 5 489 ľudí, internetové služby využívalo 767 zákazníkov a dátové služby 107 zákazníkov. Dial Telecom zamestnával koncom roka 45 ľudí.
Akciová spoločnosť Dial Telecom pôsobí na slovenskom trhu telekomunikácií od roku 2000. Spoločnosť poskytuje služby v oblasti hlasovej a dátovej komunikácie, vrátane internetových služieb, server housingu a komplexných konzultačných služieb. Spoločnosť má pobočky aj v Českej republike a v Rumunsku.