Vývojári zo severu Európy, Massive Entertainment, dokázali príjemne potešiť mnohých stratégov svojou real-time taktikou Ground Control, ktorá sa dočkala dvoch dielov a treba podotknúť, že úspešných. Po vydaní dvojky sa pod Massive akoby zľahla zem a pracovali na tajnom projekte, ktorý má konečne aj meno – World in Conflict. Znovu sa bude jednať o RTS s taktickými prvkami, pričom dej sa presunie do alternatívnej minulosti, konkrétne na koniec 80.rokov, teda časoch, kedy si svet užíval Návraty do Budúcnosti a my pivo za 1,20 Kčs. Železná opona síce padla, ale sovietske vojská nečakane zaútočili na USA a vojna je na svete. Američania po prvýkrát okúsia boj o rodnú hrudu, čo môže byť vcelku zaujímavý námet. Grafické spracovanie bude kvalitné vďaka vnútorne vytváranému enginu, ktorý sa honosí skromným názvom MassTech a detailným prostredím s objektmi sa to v hre bude len tak hemžiť. Nesmie chýbať mohutný fyzikálny engine, ale prím bude i tak hrať taktický vplyv na vyriešenie danej situácie. O tom sme sa mohli presvedčiť už v predošlých projektoch Massive Entertainment. Výborne vyzerá aj možnosť prepnutia sa do pohľadu z vlastných očí a hráč dostane príležitosť na vyriešenie situácie. Tento prvok bude však obmedzený a nebudete ním môcť vyhrať bitku. Mno, o svojich kvalitách nás švédsky vývojársky tím už presvedčil a ani tentoraz to nevyzerá na prepadák.