ármi šéf marketingu Jan Solař.
Do konca roka by malo v krajských mestách vzniknúť približne desať centier, ktoré budú prevádzkovať partneri spoločnosti. Centrá majú slúžiť ako konzultačné strediská, kde sa záujemcovia budú môcť zoznámiť s výrobkami firmy a zároveň si ich kúpiť.
Pôvodne čínska spoločnosť Lenovo uviedla začiatkom marca na český trh prvé notebooky a stolné počítače pod svojou značkou. Doteraz predávala počítače IBM pod produktovým označením ThinkPad a ThinkCentre. Zatiaľ čo počítače radu Think sú určené skôr pre firemných zákazníkov, produkty Lenovo 3000 sú určené viac domácnostiam a malým podnikom.
Spoločnosť Lenovo, ktorá je tretím najväčším svetovým výrobcom PC, má sídlo v New Yorku. V ČR funguje od minuloročného augusta. Hlavné výskumné centrá spoločnosti sa nachádzajú v japonskom Yamato, v Pekingu, Čengdu a Šenžene v Číne a v Raleigh v Severnej Karolíne.